«محسن سالاری» سرپرست ورزش و جوانان شیراز شد.
کد خبر: ۶۱۰۶۳
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۰ 13 July 2015
تابناک فارس به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان فارس: مدیرکل ورزش و جوانان فارس در مراسم معارفه رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز و ریس اداره امور حقوقی اداره کل بیان داشت: باید از توانایی نیروهای انسانی در جای خود بهره ببریم و با برگزاری دوره‌های آموزشی ضمن خدمت کیفیت کاری آن‌ها را افزایش دهیم.

حیدر علی کامیاب افزود: در کنار این دو مقوله مهم باید تلاش کنیم میزان وابستگی ورزش و جوانان استان را به اعتبارت دولتی کاهش دهیم و نیازهای اعتباری خود را از طریق حمایت بخش خصوصی برطرف کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس با تأکید بر اهداف وزارت ورزش و جوانان، بر حرکت این اداره کل در چارچوب اهداف وزارت تأکید کرد و یادآور شد: گروه مدیریتی ورزش و جوانان فارس همفکر باهم، چشم‌انداز استان را ترسیم خواهند کرد و فعالیت‌های خود را بر اساس این چشم‌انداز انجام خواهیم داد.

کامیاب در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تشکر از تلاش‌های حسام زارع مهذبیه به‌عنوان رییس سابق اداره شهرستان شیراز، گفت: متأسفانه امکانات و اعتبارات لازم برای توسعه ورزش و جوانان شهرستان شیراز در نظر گرفته نشده و تلاش داریم در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهیم.

مدیرکل وزش و جوانان فارس، محسن سالاری را از نیروهای قابل و مدبر ورزش استان خواند و اظهار امیدواری کرد: وی با تعامل با نمایندگان مجلس، فرماندار و مدیران شهرستان شیراز در انجام وظایف خود موفق باشد.

در ادامه سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز نیز اظهار داشت: شهرستان شیراز ازنظر جمعیت برابر با ۱۴ استان کشور است و شهری است باقابلیت‌های منحصربه‌فرد که همه ما وظیفه‌داریم از این قابلیت‌های ارزشمند پاسداری و محافظت کنیم.

محسن سالاری در تشریح اهداف ورزش و جوانان شهرستان شیراز، گفت: توسعه ورزش همگانی و افزایش سهم ورزش در سلامتی مردم شهرستان به‌عنوان اولویت اول و تعامل با صنعت به‌منظور توسعه ورزش حرفه‌ای را به‌عنوان اولویت دوم کاری است.

وی همچنین از تأمین منابع مالی جهت توسعه ورزش قهرمانی به‌عنوان اولویت سوم و برنامه‌ریزی برای فعالیت‌های هیئت‌های ورزشی به‌عنوان اولویت چهارم فعالیت‌های وزش و جوانان شیراز نام برد.

سالاری در خصوص فعالیت‌های حوزه جوانان تصریح کرد: بیش از سی درصد جمعیت استان شهرستان شیراز را جوانان تشکیل می‌دهند که مهم‌ترین اولویت کاری ورزش و جوانان فارس در این زمینه نیز حل‌وفصل کردن نیازهای اصلی جوانان خواهد بود.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز از راه‌اندازی اتاق فکر این اداره با حضور همکاران خبر داد و گفت : برای نظارت بر فعالیت‌های امکان ورزشی، باشگاه‌ها و هیئت‌های ورزشی نیازمند تشکیل این اتاق فکر هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار