رئیس پلیس آگاهی اصفهان:
تابناک: رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: اعضای باند معتاد به شیشه که اقدام به سرقت از منازل مردم می‌کردند ، در عملیات ویژه پلیس آگاهی استان اصفهان شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۶۱۱۴۸
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸ 13 July 2015
به گزارش تابناک، به نقل از پایگاه خبری پلیس‌، ستار خسروی از انهدام باند سارقان شیشه‌ای در اصفهان خبر داد و اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل و شکایت تعدادی از شهروندان به پلیس‌، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه تمامی سرقت‌های صورت گرفته به روش توپی‌زنی انجام شده است، افزود: کارآگاهان با انجام تحقیقات گسترده و اقدامات ویژه پلیسی توانستند باند 5 نفره‌ای که مرتکب این سرقت‌ها شده بودند را دستگیر کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان بیان کرد: از مخفیگاه سارقان دستگیر شده تعدادی اموال مسروقه به ارزش 450 میلیون ریال شامل نقره‌جات‌، طلاجات، دوربین عکاسی‌، دوربین فیلمبرداری‌، زیور‌آلات و وسایل با ارزش دیگر کشف شد.

وی با بیان اینکه 4 نفر از متهمان اعتیاد شدیدی به ماده مخدر صنعتی شیشه داشته است، تصریح کرد: سر‌دسته این باند که از متهمان حرفه‌ای و سابقه‌دار بوده با شناسایی افراد معتاد در قبال ارائه مواد از آنان در انجام سرقت‌های منزل استفاده می‌کرد.

سرهنگ خسروی گفت: کسانی که منازل آن‌ها به روش توپی‌زنی در یک ماه گذشته مورد سرقت قرار گرفته، برای پیگیری پرونده خود به پلیس آگاهی استان اصفهان واقع در خیابان قائمیه مراجعه کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار