تابناک / فرماندار شهرستان رشت گفت:با توجه به ایام ماه مبارک رمضان و تعطیلات خرداد ماه با افرادی که قصد هنجارشکنی به‌ویژه در مناطق ساحلی را داشته باشند برخورد قانونی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، سیدمحمد احمدی اظهار کرد: تعداد 6 طرح سالمسازی و 55 نقطه خطر آفرین در 23 کیلومتر نوار ساحلی شهرستان رشت داریم که باید با کمک یکدیگر شرایط را برای بهره مندی بهتر مسافران و شهروندان که شهرستان رشت را برای مقصد گردشگری خود انتخاب می‌کنند، فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه شرایطی را مهیا کنیم تا مردم ما بتوانند بهترین استفاده را از دریا و طبیعت آن داشته باشند، افزود: با توجه به ایام ماه مبارک رمضان و تعطیلات خرداد ماه با افرادی که قصد هنجار شکنی به‌ویژه در مناطق ساحلی را داشته باشند برخورد قانونی می‌شود.

احمدی گفت: تکلیف داریم شرایط را برای کسانی که می‌خواهند از دریا و ساحل استفاده موثری کنند، فراهم کنیم، برای فراهم آوردن شرایط هم منتظر دیگران نباشیم.

ساماندهی سواحل

وی ادامه داد: دستگاه‌هایی که متولی هستند براساس مقررات شرح وظیفه‌ای برای آنان تدوین شده و ما هم به عنوان ناظر باید در اولین جلسه وظایف را تفویض کنیم و در حین اجرای طرح هم رسیدگی و بررسی عملکرد را داشته باشیم.

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه جان مردم برای ما خیلی ارزشمند است، تصریح کرد: دستگاه‌های متولی برای خدمت‌رسانی به مردم همواره پیشگام باشند و همه امور را مختص به یک دستگاه ندانیم بلکه با تعامل و همکاری وظایف و اهداف را پیگیری کنیم.