معاون ‌شهردار همدان با اشاره به آماده سازی مصلی همدان برای اقامه نماز عید فطر و حضور ۴۰ هزار نمازگزار گفت: به مناسبت عید سعید فطر و حضور جمع زیادی از نمازگزاران مسابقه بهترین عکس در همدان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۱۶۷۳
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۷ 14 July 2015
معاون ‌شهردار همدان با اشاره به آماده سازی مصلی همدان برای اقامه نماز عید فطر و حضور ۴۰ هزار نمازگزار گفت: به مناسبت عید سعید فطر و حضور جمع زیادی از نمازگزاران مسابقه بهترین عکس در همدان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، محمدرضا بیاناتی‌ در نشست هماهنگی نماز عید فطر در دفتر امام جمعه همدان اظهار داشت: با توجه به وظایفی که شهرداری همدان برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر نماز عید سعید فطر برعهده دارد تاکنون 3 جلسه هماهنگی در شهرداری همدان برگزار شده است.

بیاناتی بیان کرد: در حوزه خدمات شهری نیز هماهنگی‌های لازم انجام گرفته که برپایی و نصب سیستم صوتی، پاکسازی و آب‌پاشی محوطه مصلی، نصب داربست اطراف مصلی برای تأمین امنیت نمازگزاران، هماهنگی با آتش نشانی و اتوبوسرانی، آماده سازی جایگاه و زیباسازی محوطه از جمله اقدامات شهرداری همدان در این روز است.

بیاناتی تصریح کرد: توزیع دعای نماز به تعداد نمازگزاران و ارائه آموزش‌های شهروندی در نماز عید سعید فطر از دیگر اقدامات این نهاد است.

معاون شهردار همدان گفت: استقرار دو ایستگاه آتش‌نشانی در مقاطع ورودی و خروجی، برای تسهیل وضوی نمازگزاران استقرار تانکرهای آبرسانی با مشارکت آبفا، نصب بنرهای تبلیغاتی با موضوعات تبریک عید فطر و شعار سال به تعداد 30 تخته، کاشت نهال در فضای اطراف و توزیع کیسه‌های نگهداری کفش در بین نمازگزاران نیز پیش‌بینی شده است.

بیاناتی بیان کرد: در زمینه موکت لازم برای مفروش کردن محوطه مصلی هماهنگی‌های لازم با ستاد برگزاری مراسم نماز جمعه انجام شده و با استفاده از نیروهای خدماتی و خودروهای لازم برای اقامه نماز 40 هزار نمازگزار تدارک دیده شده است.

وی با بیان اینکه در زمینه جابه‌جایی نمازگزاران سازمان‌های تاکسیرانی و اتوبوسرانی از ساعت 5 صبح روز عید آماده خدماترسانی به شهروندان عزیز هستند، گفت: در این روز جابه‌جایی برای اقامه نماز در مصلی به صورت رایگان انجام می‌گیرد و حدود 200 دستگاه اتوبوس آماده حمل و نقل نمازگزاران می‌شوند.

معاون شهردار همدان گفت: در این زمینه بنرهایی برای راهنمایی بیشتر نمازگزاران و هدایت به پارکینگ‌ها تعبیه می‌شود، ضمن اینکه برای پذیرایی از نمازگزاران در روز عید دو ایستگاه صلواتی در چهارراه تختی و میدان شهید مفتح در نظر گرفته شده است.

بیاناتی از برگزاری مسابقه بهترین عکس با هماهنگی و مشارکت خانه عکاسان همدان خبر داد و گفت: در این مسابقه 15 عکاس خانه عکاسان و تعدادی از عکاسان خبری همدان شرکت می‌کنند که ضمن مستند سازی از بهترین تصاویر جوایزی به بهترین تصاویر اهدا می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار