معاون شهردار همدان با اعلام اینکه ظرفیت اسکان بیش از ۲۳ هزار نفر در ایام تعطیلات عید فطر در همدان وجود دارد، گفت: ۴ بوستان همدان برای نصب چادر آماده شده است.
کد خبر: ۶۱۶۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۷ 14 July 2015
معاون شهردار همدان با اعلام اینکه ظرفیت اسکان بیش از ۲۳ هزار نفر در ایام تعطیلات عید فطر در همدان وجود دارد، گفت: ۴ بوستان همدان برای نصب چادر آماده شده است.

به گزارش تسنیم ، محمدرضا بیاناتی در ستاد خدمات سفر استان همدان با بیان اینکه شهرداری همدان آمادگی لازم را برای استقبال از مسافران در ایام تعطیلات عید فطر دارد، اظهار داشت: شهرداری همدان در دو حوزه گردشگری و خدمات شهری هماهنگی‌های لازم به عمل آورده و در زمینه اسکان مسافران در تعطیلات عید فطر زیرساخت‎هایی را نیز فراهم کرده است.

وی با اشاره به اینکه برخی مراکز اسکان مسافر همچون نمایشگاه بین‌المللی و خوابگاه‎های برای ارائه خدمات در تعطیلات عید فطر اعلام آمادگی نداشته‎اند، افزود: اما از سایر مراکز به ویژه سالن‎های ورزشی و پارک‎ها برای اسکان مسافران در این تعطیلات استفاده می‎شود.

بیاناتی با بیان اینکه ستاد اسکان شهرداری همدان در محل مجتمع عین‎القضات در ایام تعطیلات فعال شده و اطلاعات موردنیاز را به مسافران ارائه می‎دهد، تصریح کرد: کمپ‌های اسکان در بوستان نماز، کولاب، شهروند و ارم برای نصب چادر توسط مسافران پیش‎بینی شده و از نصب چادر در سایر پارک‌ها و بوستان‌های شهر جلوگیری می‌‏شود.

معاون فرهنگی، گردشگری و اجتماعی شهرداری همدان با بیان اینکه از ظرفیت اردوگاه ابوذر نیز برای اسکان مسافران استفاده می‎شود، عنوان کرد: در حال حاضر حداقل ظرفیت اسکان در شهر همدان 17 هزار و 500 نفر و حداکثر ظرفیت 23 هزار و 500 نفر است.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان نیز در این جلسه از آماده‎سازی 628 چشمه سرویس بهداشتی در شهر همدان خبر داد و گفت: پارک‎های شهر همدان برای استفاده مسافران آماده‎سازی شده و وسایل بازی آنها نیز استانداردسازی شده است.

مجید درویشی با اشاره به اینکه جلسات هماهنگی استقبال از مسافران در تعطیلات عید فطر در شهرداری همدان برگزار شده است، عنوان کرد: تلاش شده تا شهر همدان آماده پذیرایی از مسافران شده و در زمینه خدمات شهری نیز مشکلی نداشته باشند.

وی با بیان اینکه در گذشته یکی از معضلات شهر همدان ورودی‎های نابسامان شهر بودند، تصریح کرد: خوبشختانه در این زمینه اقدامات مناسبی صورت گرفته و برای نمونه ورودی همدان از سمت ملایر ساماندهی شده و پروژه فضای سبز آن نیز قبل از رسیدن تعطیلات به اتمام می‌‏رسد.

درویشی با اعلام اینکه مسافران اجازه نصب چادر در تمامی پارک‎های شهر همدان را ندارند، بیان کرد: در حال حاضر نیروهای فضای سبز شهر همدان اضافه شده و 4 بوستان ارم، نماز، شهروند و کولاب برای نصب چادر توسط مسافران پیش‎بینی شده است.

وی با بیان اینکه نبود آب آشامیدنی در منطقه گنجنامه همدان یکی از معضلات موجود محسوب می‏‌شود، تاکید کرد: باید به این مسئله توجه جدی شود چراکه مسافران زیادی در تعطیلات عید فطر به این منطقه سفر کرده و ممکن است با مشکلات جدی مواجه شوند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار