مدیرعامل هلال احمر همدان از برپایی 128 سفره افطاری در راستای اجرای طرح همای رحمت در استان خبر داد و گفت: هدف از اجرای این طرح ترویج رفتارهای بشردوستانه است.
کد خبر: ۶۱۸۲۸
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۸ 14 July 2015
مدیرعامل هلال احمر همدان از برپایی 128 سفره افطاری در راستای اجرای طرح همای رحمت در استان خبر داد و گفت: هدف از اجرای این طرح ترویج رفتارهای بشردوستانه است.

به گزارش فارس؛ بهروز کارخانه‌ای با اشاره به اجرای طرح همای رحمت در سراسر کشور، اظهارکرد: این طرح در استان همدان نیز در ماه مبارک رمضان آغاز شده است.

وی تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح ترویج رفتارهای بشردوستانه، کمک به همنوعان و افراد نیازمند است.

مدیرعامل هلال احمر استان همدان با بیان اینکه در طرح همای رحمت افرادی که تمکن مالی دارند، سفره‌های افطاری پهن می‌کنند، افزود: باید با فرهنگ‌سازی این برنامه فرهنگی در تمام روستاها موجب ترویج فرهنگ بشردوستانه شویم.

وی با اشاره به اینکه طرح همای رحمت در 9 شهرستان همدان برگزار شده است، خاطرنشان کرد: در شهر همدان با برپایی سفره‌های افطاری در یک نوبت 500 نفر اطعام شدند.

کارخانه‌ای افزود: در سطح استان همدان تاکنون 128 سفره افطاری با کمک خیرین و نیکوکاران در شهرستان‌ها برپا شده است.

وی به ایجاد ایستگاه‌های مختلفی چون اعزام کاروان سلامت، تست خون و فشار خون در کنار این ضیافت الهی اشاره کرد و گفت: ایجاد این ایستگاه‌ها کار بزرگی است که با فعالیت داوطلبان در حرفه‌های مختلف از جمله مربی مهد، پزشک عمومی و ماما انجام می‌شود.

مدیرعامل هلال احمر استان همدان با بیان اینکه 160 خانه داوطلبی در سطح استان وجود دارد، گفت: در این خانه‌ها به صورت سیستماتیک افراد دارای تمکن مالی یا برخوردار از تخصص، به افراد نیازمند کمک می‌کنند.

وی ادامه داد: داوطلبان در چهار مرحله مهارت، هدایت، حمایت و مشارکت دسته‌بندی شده و در راستای کمک به نیازمندان با جمعیت هلال احمر همکاری دارند.

کارخانه‌ای در خصوص توسعه و بازسازی پایگاه امداد جاده‌ای گردنه اسدآباد نیز گفت: برای بازسازی این پایگاه تاکنون یک میلیارد تومان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه ظرفیت محل اسکان اضطراری در پایگاه امداد جاده‌ای گردنه اسدآباد به همان میزان ظرفیت قبلی آماده شده است، افزود: در این پایگاه درمانگاهی برای بانوان و آقایان ایجاد شده که با تکمیل این پروژه پزشک نیز در آن مستقر خواهیم کرد.




اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار