سرمربی شیاطین سرخ معتقد است شاگردان گرث ساوت‌گیت مدعی قهرمانی در جام جهانی ۲۰۱۸ هستند.
کد خبر: ۶۱۹۴۱۷
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰ 15 June 2018

به گزارش تابناک : ژوزه مورینیو که با روسیه قرارداد همکاری امضا کرده تا در جریان برگزاری مسابقات جام جهانی 2018 روسیه به عنوان کارشناس و مفسر در برنامه‌های ویژه این شبکه برای جام بیست‌ویکم فعالیت کند، از تیم تحت‌هدایت گرث ساوت‌گیت به عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی یاد کرد.

آقای خاص گفت: به نظرم انگلیس می‌تواند فاتح جام جهانی 2018 روسیه شود. سه‌شیر تیم خوبی از بازیکنان باتجربه و جوان دارد. همه آنها در سن خوبی هستند و در عین حال تجربه بالایی دارند. بازیکنان انگلیس در بهترین لیگ جهان یعنی لیگ برتر انگلیس بازی می‌کنند. تمامی آنها در بهترین تیم‌ها بازی می‌کنند و همگی تجربه بازی در لیگ قهرمانان اروپا را دارند که بالاترین سطح فوتبال باشگاهی است. به همین خاطر به نظرم انگلیس می‌تواند قهرمان این دوره جام جهانی شود.

وی اظهار داشت: مدعیان قهرمانی ترکیب‌های خوبی دارند، اما همیشه بازیکنان خوب، تیمی خوبی را شکل نمی‌دهند. همیشه هم به صورت تئوری ترکیب‌های خاص نمی‌توانند بهترین تیم‌ها را شکل دهند. با این وجود انتظار سورپرایز بزرگی در این تورنمنت را ندارم. به اعتقاد من تیم‌های بزرگ آمریکای جنوبی و اروپایی می‌توانند برای کسب جام بجنگند.

انگلیس در گروه G با بلژیک، تونس و پاناما رقابت خواهد کرد.

 

 

منبع : تسنیم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار