وجود بازار بزرگ ریگان در جاده ترانزیتی ریگان ـ چابهار سبب شده است تا دستگاه های نظارتی بر بازار این شهرستان نظارت جدی داشته باشند.
کد خبر: ۶۲۲۸۱۷
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲ 24 June 2018

بزرگترین بازار بزرگ پارچه شرق کشور در شهرستان ریگان سبب شده است که بازار این شهرستان از رونق خاصی برخوردار شود.

اهالی شهرستان های همجوار به منظور تأمین پارچه مورد نیاز خود به این شهرستان سفر و پارچه خود را خریداری می کنند.

قرار گرفتن بیش از 2 هزار و 500 واحد صنفی مختلف در جاده ترانزیتی ـ ریگان چابهار سبب شده است تا تعدادی از این صنوف اقدام به گران فروشی، عدم درج قیمت و فاکتور کنند که این امر بر مشکلات اهالی این شهرستان افزوده است.

در این راستا نظارت های جدی ادارات صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی در این شهرستان آغاز شده است.

پرویز جلالی، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ریگان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان از تشدید نظارت ها در بازار ریگان خبر داد و افزود: در خرداد ماه۹۷ تعداد (۱۰۸) بازرسی از سطح شهرستان انجام شد که تعداد (۲۰) واحد صنفی به دلیل تخلفاتی از قبیل عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور و صورتحساب، گرانفروشی و ... به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

وی از تمامی شهروندان خواست: درصورت مشاهده ی هرگونه تخلف به ویژه گرانفروشی، امتناع از فروش کالا، احتکار و دیگر تخلفات مراتب را از طریق سامانه ۱۲۴، ستاد خبری اداره صنعت، معدن و تجارت، شماره تماس۰۳۴۴۴۳۶۰۰۷۰و یا حضوری اعلام کنند تا در کمترین زمان ممکن موضوع بررسی شود و اقدام لازم صورت گیرد.

جلالی تصریح کرد: نظارت بر واحد های صنفی در روستاهای شهرستان نیز آغاز شده که در این راستا 5 واحد صنفی متخلف پلمب شده است.

وی یادآور شد: 4 اکیپ از اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان بر واحد های صنفی به صورت مستمر نظارت می کنند.

جلالی افزود: بازار بزرگ ریگان به دلیل قرار گرفتن در جاده ترانزیتی ریگان ـ چابهار از رونق خاصی برخوردار است که نظارت بر آن از اولویت های کاری ماست.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار