مدیر آبفای روستایی کهگیلویه خبر داد؛
رئیس آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه گفت: با هدف اجرای عملیات شبکه توزیع آب 9 روستای حومه شرقی این شهرستان به مدت 30 ساعت و از صبح امروز قطع می شود.
کد خبر: ۶۲۳۰۲۴
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۶ 24 June 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، ولی جفتا این تعداد روستا را شامل سمغان، مهد، دم‌مهد، دهنوی تل‌مرغ، تل‌مرغ، تل، ادرکان علیا، ادرکان سفلی و روستای شهید آران اعلام کرد.

وی بیان کرد: با بهره برداری از مجتمع آبرسانی حومه شرقی این شهرستان آب پایدار 13 روستا در کهگیلویه و چرام تأمین می‌شود.

جفتا ابراز کرد: با بهره برداری از این طرح 13 روستا و اشتراک یک هزار و 700 مشترک از آب و فاضلاب شهری چرام و دهدشت جدا و به آبفای روستایی واگذار می‌شود.

وی افزود: 11 کیلومتر از خط انتقال آب اجرا شده و مابقی در حال کار است.

جفتا منابع تأمین آب روستاهای شهرستان را شامل 22 حلقه چاه، هشت چشمه، 43 ایستگاه پمپاژ آب از چاه‌ها، سد کوثر و آب و فاضلاب شهری اعلام کرده است.

بر اساس این گزارش، رئیس آبفای روستایی ساعتی قبل اظهار داشت: با تلاش بی وقفه همکاران، امروز آب روستاههای سمغان، مهد، دم مهد، ادرکان علیا و سفلی و نیز مرکز فنی وحرفه ای در کمتر از ۱۲ ساعت به شبکه جدید وصل و برقرار شد.

ولی جفتا افرود: جریان آب روستاهای تل مرغ، تل زری و دهنوی تل زری به دلیل معارض بوجود آمده هنوز حل نشده است و امیدواریم فردا قبل از ۳۰ ساعت اعلام شده مشکل این اهالی حل شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار