رئیس اداره تبلیغات اسلامی شادگان:
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شادگان گفت: در مجموع ۶ فعالیت در قالب طرح مقابله با آسیب‌های اجتماعی در این شهرستان اجرا شد.
کد خبر: ۶۲۳۴۹۵
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۳ 25 June 2018

جت السلام مصطفی جزایری اصل ظهر پیش از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهارکرد: نشست های تخصصی مقابله با آسیب های اجتماعی و اعتیاد در چند جلسه و به صورت پراکنده در مناطق آسیب پذیر برگزار شد.

وی افزود: این نشست ها با موضوع طلاق و عوامل پیشگیری از وقوع آن ، اعتیاد و شیوه های شیوع و آسیب های ناشی از آن، مقابله با ناهنجاری های اجتماعی از جمله به کارگیری سلاح در مراسم‌ها، همایش مقابله با فرقه های نوظهور، کارگاه پاسخ به شبهات مهدویت و مقابله با مدعیان یمانی و همایش طلایه داران تبلیغ برای اعزام مبلغان به مناطق آلوده و آسیب پذیر برگزار شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شادگان در ادامه بابیان اینکه امروز باید هوشیاری در برابر هجمه دشمنان حفظ شود، گفت: سازمان تبلیغات اسلامی رکن اثرگذار مقابله با هجمه فرهنگی دشمنان است.

وی اضافه کرد: اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان در موضوع کاهش آسیب های اجتماعی در سطح مناطق شهری و روستایی مختلف این شهرستان جدی است و گام هایی نیز در این زمینه برداشته است.

جزایری اصل در پایان گفت: بهترین راه کاهش آسیب های اجتماعی، پیشگیری و بهترین روش پیشگیری هم فرهنگ سازی است که خانواده‌ها در پیشگیری و فرهنگ‌سازی نقش عمده‌ و اصلی را دارند.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار