بنابر مشاهدات میدانی خبرنگار ما، هر قطعه سکه امامی در بازار اصفهان سه میلیون و هر دلار هشت هزار و ۵۰۰ تومان قیمت دارد.
کد خبر: ۶۲۳۶۵۴
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵ 26 June 2018

به گزارش تابناک : این ارقام مربوط به ساعت ۱۸ دوشنبه چهارم تیر ماه است. با این حال صرافان و سکه فروشان حوالی میدان امام و خیابان سپه (ره) از خرید و فروش دلار و سکه ممانعت می‌کردند.

این درحالی است که برخی از صرافی‌های مجاز و رسمی با برچسب «بنا به دستور بانک مرکزی از خرید و فروش هر گونه ارز خودداریم» به فعالیت خود پایان داده و نظاره گر روند قیمت ها بودند.

علی رغم اخباری که از تهران مبنی بر فروکش کردن دلار به دلیل خبر سیف برای تشکیل بازار دوم ارز به گوش رسید، اما در اصفهان چنین چیزی مشهود نبود. قیمت هر دلار در خیابان سپه از هشت هزار الی هشت هزار و ۵۰۰ تومان متغیر بود، برخی هم رقم این اسکناس آمریکایی در صبح همین رو ۹ هزار تومان اعلام کرده بودند.

یکی از صرافان خیابان سپه که نخواست نامی از وی برده شود در گفت و گو با خبرنگار ایمنا گفت: در حال حاضر ۶۰۰ هزار تومان حباب قیمتی سکه امامی است، این درحالی است که قیمت اصلی این سکه باید دو میلیون و ۲۰۰ هزار تومان باشد. وی در توصیه به خریداران سکه به منظور سرمایه گذاری گفت: خریداران باید به جای خرید سکه امامی ربع سکه تهیه کنند، زیرا حباب قیمتی ندارد و معادل کل طلای موجود سکه برای آن قیمت گذاری شده است.

بنابر اعلام کارشناسان روند قیمت دلار از تیر ماه سال ۹۶ تا تیرماه سال جاری ۱۱۶ درصد افزایش یافته است. قیمت سکه هم از ابتدای سال جاری مرز دو میلیونی را رد کرد و هم اکنون به مرز سه میلیون تومانی رسیده است.

 

 

منبع : ایمنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار