دبیر برگزاری دبیر اجرایی سیزدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه و مستند رضوی در یزد،‌گفت: تاکنون 160 اثر در سامانه سیزدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه و مستند رضوی یزد ثبت شده است.
کد خبر: ۶۲۳۹۲۵
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۶ 27 June 2018

 «مجید جوادیان‌زاده» با اشاره به مشارکت پرشور هنرمندان ارزشی در جشنواره رضوی یزد، اظهار کرد: تاکنون ۱۶۰ اثر در سامانه جشنواره به ثبت رسیده است .

وی افزود: بیشترین شرکت کنندگان در این دوره جشنواره رضوی، استان‌های کردستان و تهران هستند.

دبیر برگزاری دبیر اجرایی سیزدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه و مستند رضوی بنا داریم در برنامه‌های جنبی بخش‌های مردمی را با مشارکت محبان امام رضا (ع) اضافه کنیم .

جوادیان‌زاده تصریح کرد:جشنواره رضوی عرصه‌ای است برای ارائه‌ی آثاری با موضوع رضوی که در واقع ریشه‌ای عمیق در فرهنگ مردم ایران خصوصا یزدی‌ها دارد .

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به متفاوت بودن این دوره جشنواره نسبت به سال‌های گذشته، خاطرنشان کرد: جشنواره رضوی فضایی را ایجاد می‌کند که سینما گران جوان فیلم‌هایی با موضوع ریشه دار رضوی بسازند و استعداد‌های جوان به سینمای ایران معرفی شوند .

وی در پایان بیان کرد: باید کارگاه‌های تخصصی از ایده پردازی تا تولید فیلم و نشست‌های نقد فیلم در برنامه‌های جنبی دیده شود و اصحاب رسانه هم برنامه‌های جشنواره رضوی را که مزین به نام امام رضا (ع) بصورت برجسته برای مردم اطلاع رسانی کنند .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار