مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: طرح ساماندهی اماکن پرخطر آبی استان به ستاد بحران استانداری در راستای تخصیص بودجه مجزا برای استقرار ناجیان و تجهیزات لازم ارسال می‌شود.
کد خبر: ۶۲۴۳۷۵
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳ 28 June 2018

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان استان کرمانشاه؛ با شروع فصل گرما و استفاده جوانان و شهروندان از اماکن آبی پر‌خطر برای رهایی از گرمای هوا، خبرهای غرق‌شدگی در رودخانه‌ها و سدها که منجر به مرگ می‌شود، افزایش می‌یابد.

یک تفریح شاد و لذت بخش برای خانواده‌ها با آب‌تنی و شنا فرزندان آ‌ن‌ها در رودخانه‌ها، به روزی تلخ تبدیل می‌شود که در این زمینه لازم است مسؤولان استان اماکن آبی پر‌خطر را ساماندهی دهند.

براساس این گزارش، هرساله تعدادی از افرادی که برای شنا و آب تنی به رودخانه ها مراجعه می کنند در آب‌های استان غرق شده‌ است.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه ، گفت: هوا به شدت گرم شده، هرساله با فرا رسیدن فصل گرما، شاهد خبرهای تلخ از غرق شدن جوانان و نوجوانانی هستیم.

 رحیمی ادامه داد: گرمای هوا و دیدن رودخانه‌های پر آب انسان را وسوسه به آب‌تنی و شنا می‌کند.

وی در توضیح اقدامات صورت گرفته برای ساماندهی اماکن پرخطر آبی، گفت: مقرر شده طرح ساماندهی این اماکن از سوی هیئت نجات غریق استان کرمانشاه تهیه و جهت تخصیص بودجه مجزا برای استقرار ناجیان و تجهیزات لازم به ستاد بحران استانداری ارسال شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار