پژوهشگر فرهنگي يزد امسال نيز هزينه سوگواري سالگرد فرزندش را براي كمك به آزادي زندانيان غيرعمد اختصاص داد.
کد خبر: ۶۲۶۶۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹ 04 July 2018

 «حسين مسرت» با اشاره به ششمين سالگرد وفات «نيما مسرت» از هنرمندان جوان استان و همسرش «وحیدۀ مهرافزا» در حادثه برق گرفتگي، با صدور اطلاعيه‌اي اعلام كرد كه امسال نيز همچون سال‌هاي گذشته، هزینۀ سوگواری اين مراسم به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد اختصاص خواهد يافت و مراسمي در اين رابطه در استان برگزار نخواهد شد.

وي با ابراز اميدواري نسبت به اين كه چنين اقدام خداپسندانه‌اي، دیگر خانواده‌های داغدار و عزادار را به اين باور برساند كه به گونه‌های مختلف می‌توان در شادی روح عزیزان از دست‌رفته‌ي خود سهیم شوند، بيان كرد: آیا شادی خانواده‌ای را که پس از ماه‌ها و شاید سال‌ها انتظار، پدر و بزرگ و نان آور خانه را در آستانه در خانه می‌بینند، با هیچ شادی دیگری قابل مقایسه است؟

مسرت شادی کودکی که در دستان گرمابخش پدری بی‌گناه آرامش می‌یابد و یا شادی همسری که سال‌هاست زیر بار نگاه مردم بی‌تفاوت زمانه، قدرت سر بلند کردن ندارد را يادآور شد و تاكيد كرد: آیا این‌ها به یک دنیا نمی‌ارزد؟

اين پژوهشگر يزدي در پايان نيز از عموم مردم دعوت كرد كه با کمک به «ستاد مردمی امور دیه و کمک به زندانیان»، همه در شادی يكديگر سهیم شوند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار