سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از استقرار ماموران 116 ایستگاه آتش نشانی در روز عید سعید فطر در مصلی تهران خبر داد.
کد خبر: ۶۲۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸ 16 July 2015
سید جلال ملکی روز پنجشنبه گفت: با توجه به برگزاری نماز عید سعید فطر در مصلی تهران همچون سال های گذشته تامین ایمنی محل بر عهده سازمان آتش نشانی خواهد بود.

وی افزود: در روز عید سعید فطر افزون بر 100نفر آتش نشان با 30 دستگاه انواع خودرو سبک و سنگین و تانکر آب و 13موتورسیکلت در دو بخش داخلی و خارجی در مصلی تهران مستقر می شوند.

ملکی گفت: این استقرار در بخش داخلی از روز قبل از برگزاری آیین نماز عید سعید فطر در محل انجام می شود و در بخش خارجی نیز آتش نشانان از چهار بامداد روز عید به همراه خودروها و سایر تجهیزات، اوضاع ایمنی مسیرهای تحت پوشش خود را کنترل می کنند.

وی خاطرنشان کرد: 20 آتش نشان نیز به صورت سیار و چرخشی و با استفاده از خاموش کننده های دستی در قالب گروه های دو نفره در کنار نمازگزاران خواهند بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران یادآور شد: تعدادی از آتش نشانان داوطلب نیز به صورت خودجوش برای حفظ ایمنی نمازگزاران در صفوف نماز عید فطر حضور پیدا می کنند.

وی با بیان اینکه مدیرعامل و مدیران ارشد سازمان آتش نشانی از ساعت های قبل از برگزاری نماز از اکیپ های آتش نشانی در مصلی بازدید خواهند کرد، خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند در صورت بروز هر گونه حادثه ای با سامانه 125 تماس بگیرند و یا به صورت حضوری مراتب را به اکیپ های مستقر در محل گزارش کنند.

ملکی همچنین از شهروندان درخواست کرد همچون سال های گذشته با آتش نشانان همکاری لازم را داشته باشند و از ازدحام بیش از حد در مسیرها خودداری کرده و مراقب کودکان و افراد سالخورده باشند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار