پیش بازی تراکتور- نفت مسجد سلیمان
به گزارش تابناک تبریز، لیگ هجدهم فوتبال ایران در اولین پنج شنبه مرداد 97 کار خود را آغاز خواهد کرد. در روز دوم این رقابتها دو نماینده استان وارد این ماراتن 9 ماهه خواهند شد.
کد خبر: ۶۳۴۶۷۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۱ 26 July 2018

به گزارش تابناک تبریز، لیگ هجدهم فوتبال ایران در اولین پنج شنبه مرداد 97 کار خود را آغاز خواهد کرد. در روز دوم این رقابتها دو نماینده استان وارد این ماراتن 9 ماهه خواهند شد.

رونمایی از فوتبال انگلیسی تراکتور
 

 

تراکتور- نفت مسجد سلیمان

تراکتورسازی لیگ هجدهم تراکتورسازی خصوصی شده است. زنوزی مالک متمول باشگاه گسترش فولاد این بار با اعلام واگذاری باشگاه تراکتور از سوی سپاه عاشورا، به آرزوی دیرین خود رسید و مالک باشگاه تراکتورسازی تبریز شد.زنوزی در اولین گام جان توشاک وزی سرمربی سابق رئال مادرید را به تبریز آورد و امیرحسین پیروانی سرمربی سابق تیم ملی امید را به دستیاری وی برگزید تا امسال تراکتور از لحاظ فنی و تاکتیکی غنی تر از هر فصلی باشد.

تراکتورسازی در اولین گام باید به مصاف نفت مسجد سلیمان تازه لیگ برتری شده برود. نفت مسجد سلیمان که با محمود فکری بدون دغدغه به لیگ برتر صعود کرد؛ با عبدالله ویسی برای هدایت تیم در لیگ برتر به توافق رسید تا بازهم گواردیولا در لیگ برتر حضور داشته باشد!

تراکتورسازی در فصل نقل و انتقالات تابستانی دست به جذب گسترده بازیکنان زد تا ایرادات فصل گذشته را رفع کند.

 لیست ورودی تیم به شرح زیر است:

آنتونی استوکس، رضا آقابابایی، علی عبدالله زاده، علیرضا نقی زاده، محسن فروزان ،محمد اهل شاخه ،محمد طیبی هری فورستر

جپاروف و خانزاده دیگر گزینه سرخ پوشان تبریزی هستند. بر اساس شنیده ها زنوزی خود مامور مذاکره با جپاروف شده تا او را به تبریز بیارد. اگر جپاروف با استقلالی ها به توافق نرسد به احتمال زیاد وی به تبریز خواهد آمد.

لیست خروجی تراکتورسازی:

هادی محمدی؛ محمد ایران‌پوریان؛ مهدی کیانی؛ عارف آقاسی؛ فرزاد حاتمی؛ محمد ابراهیمی؛ محمد نادری

 با خروج چند بازیکن سرشناس و مهدی کیانی کاپیتان فصل گذشته تیم ؛ کاپیتانی این فصل به طیبی خواهد رسید.

فوتبال مدل انگلیسی
تراکتوری ها در بازی های دوستانه خود با 5 مدافع به زمین رفتند و این نشان می دهد که جان توشاک با همین شیوه به پیشواز لیگ برتر خواهد رفت.

محمد اهل شاخه، علی عبدالله زاده و محمد طیبی مدافعان میانی تراکتور در این بازی هستند. طیبی که بازوبند کاپیتانی تراکتور را بر بازو دارد، در وسط بازی می کند و عبدالله زاده و اهل شاخه به ترتیب راست و چپ هستند.

همچنین رضا شربتی و یوسف سیدی در پست وینگ بک چپ و راست هستند. البته در زمان حمله تیم سیدی که تمایلات هجومی دارد، نفوذ بیشتری انجام می دهد و عبدالله زاده جای او را در زمین خودی پر می کند.

این در حالی است که فصل گذشته نیز در لیگ جزیره تیم های تاتنهام، منچستریونایتد و چلسی نیز با همین چینش مقابل رقبا ظاهر می شدند و حالا سرمربی بریتانیایی تراکتور هم با این سیستم مقابل رقبا به میدان می رود.

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
میراهبر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۴
استوکس کی میاد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :