آیت الله دژکام :همچنین از مسولان دولت خواست به مشکلات رانندگان بیش از پیش رسیدگی کنند و حرف‌های آنها را بشنوند.
کد خبر: ۶۳۵۲۹۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۲ 26 July 2018

تابناک فارس  به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان فارس: علیرضا سیاهپور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس به همراه فعالان حمل‌ونقل جاده‌ای استان فارس با آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز دیدار کردند.

در ابتدای این دیدار سیاهپور به ارائه گزارشی از وضعیت حمل‌ونقل جاده‌ای استان فارس پرداخت و برنامه‌ها و سیاست‌های این بخش را تشریح کرد.

بر اساس این گزارش وی گفت: علیرغم همه تحریک‌ها، تلاش‌ها و فضاسازی‌های دشمنان در ماه‌های اخیر برای ایجاد تنش در بخش حمل و نقل جاده‌ای، فعالان بخش حمل و نقل به ویژه رانندگان اجازه لطمه وارد کردند به اقتصاد کشور را ندادند و همانند برهه‌های گذشته پای کار ایستاند و به فعالیت پرداختند.

سیاهپور با اشاره به کارشناسی‌های صورت پذیرفته از مشکلات رانندگان اظهار کرد: بر اساس بررسی‌های صورت پذیرفته و ورود جدی به مشکلات رانندگان توانستیم با کمک دیگر دستگاه‌ها بخش عمده‌ای از مشکلات رانندگان را مرتفع کنیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس ادامه داد: رانندگان به‌عنوان جهادگران عرصه حمل‌ونقل همواره با تلاش‌هایشان چرخ‌های اقتصاد را به حرکت در آورده که ما باید قدردان زحماتشان باشیم.

وی سپس به مبحث ایمنی راه‌های استان نیز پرداخت و گفت: در موضوع رفع نقاط حادثه خیز در راه‌های استان پس از شناسایی این نقاط دست به کار شدیم و تا امروز توانسته‌ایم گام‌های مهمی برداریم.

در این دیدار مدیران انجمن‌ها، شرکت‌ها، تعاونی‌های حمل‌ونقل و کانون حمل‌ونقل استان فارس نیز گزارش‌هایی را ارائه کردند.

در ادامه این دیدار آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز نیز از زحمات تلاشگران بخش حمل‌ونقل جاده‌ای استان فارس تشکر کرد و حماسه حضور رانندگان در ادوار مختلف به ویژه ایام جنگ ۸ ساله تحمیلی و دفاع مقدس را یادآوری کرد.

آیت الله دژکام همچنین از مسولان دولت خواست به مشکلات رانندگان بیش از پیش رسیدگی کنند و حرف‌های آنها را بشنوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار