کد خبر: ۶۳۵۶۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۵ 28 July 2018

تابناک / در حالی که امدادگران هلال احمر ماسال به دنبال جوان کرجی مفقود شده در ارتفاعات ماسال می گشتند با جسد یک مرد حدود 75 ساله مواجه شدند.

سید طاها موسوی در گفتگو با ماسال نیوز در رابطه با روند جستجو در ارتفاعات ماسال گفت: متأسفانه تاکنون فرد مفقود شده پیدا نشده است. جمعیت هلال‌احمر شهرستان ماسال با تمام قوا در حال جستجو است و شخص ریاست محترم جمعیت هلال‌احمر شهرستان ماسال جناب صادقی نظارت کامل بر عملیات را دارند و خودشان فرماندهی عملیات را برعهده گرفته‌اند و ۲۴ ساعته همراه امداد گران در حال جستجو می‌باشند.

موسوی افزود: یک جسد که هویت آن مجهول است پیدا شده که فرد مفقودی نیست و جهت پیگیری‌های لازم به نیروی انتظامی تحویل داده شد.

وی بیان کرد: گروه آنست استان و دو تیم از گروه امداد نجات هلال‌احمر شهرستان فومن و گروهی از دوست داران طبیعت و بومیان منطقه خریدول و آقای شکاری به یاری ما پیوستند.

رابط خبري هلال‌احمر ماسال گفت: فرماندار محترم شهرستان جناب عامر و ریاست محترم فرماندهی انتظامی شهرستان و جانشین ایشان سرهنگ اصلانی و صالح پور از نزدیک روند جستجو را بررسی کردند.

وي در پایان خاطرنشان کرد: اگر شخص مفقودی دچار خون‌ریزی نشده باشد به احتمال زیاد زنده است و همه‌ی ما امید به خداوند داریم که همین‌گونه باشد و از همه‌ی مردم عزیز تقاضا می‌شود که در پیشگاه خداوند منان دعا کنند تا هرچه زودتر جوان مفقودی به سلامت پیدا شود و خانواده او از نگرانی رها شوند.

موسوي ادامه داد: جمعیت هلال‌احمر از همه مردم خواهشمند است که از انتشار شایعات و تصویر شخص خودداری کرده تا خانواده شخص مفقودی که هم‌اکنون در ماسال می‌باشند خاطرشان مکدر نشود.

کانال خبری ماسال سی تی درباره هویت جسد پیدا شد در ارتفاعات ماسال نوشت:

این جنازه متعلق به یکی از اهالی بومی ماسال به نام ” ب. ی ” حدوداً ۷۵ ساله می‌باشد و هنوز دلیل مرگ وی مشخص نشده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار