سرمربی تیم فجر شهید سپاسی می گوید امسال با برطرفی نواقص و نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت خود، تمام تلاشمان را می کنیم تا به لیگ برتر صعود کنیم.
کد خبر: ۶۳۷۴۱۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴ 31 July 2018

تابناک فارس به نقل از ایسنا: مجید صالح، سرمربی تیم فجر شهید سپاسی در گفت‌وگو با ایسنا درباره شرایط تیم خود در فصل آینده گفت: من قرارداد خود را با فجر شهید سپاسی، چهارشنبه به ثبت رساندم و از شنبه تمرینات خود را آغاز کردیم. البته تیم یک هفته زودتر از رسیدن من تمریناتش را آغاز کرده بود. من هم شنبه به تیم اضافه شدم و تمرینات را پیگیری کردم. در حال حاضر به دنبال چند بازیکن در پست‌های مختلف هستیم تا بتوانیم خلأهای موجود را برطرف کنیم که یک مورد آن به ثبت رسید و با علی امیری بازیکن فصل پیش اکسین البرز به توافق رسیدیم. همچنین با بابامحمدی،‌ مهاجم فصل قبل خونه‌به‌خونه، مهدی کربلایی، دفاع وسط سابق ملوان، صالح خلیل‌آزاد درون دروازه و سیامک کوهنورد به توافق رسیدیم.

وی در ادامه گفت: من تا اینجای کار از شرایط تیم تا حدودی آگاهی کامل پیدا کردم. ما یک اردوی ۳-۴ روزه در تهران خواهیم داشت و برآورد ما این است که بتوانیم چند بازی دوستانه دیگر تا شروع فصل لیگ داشته باشیم.

صالح همچنین گفت: ما تمام هدفمان و تلاشمان این است که بتوانیم به لیگ برتر صعود کنیم در حال حاضر چیزی حدود ۱۲ تیم برای صعود به لیگ برتر در حال رقابت هستند. خیلی از مربیان امسال، مربیان نسل جدید و جوان هستند و تمام تلاششان این است که بتوانند به لیگ برتر صعود کنند و همه تیم‌ها هم در حال سرمایه‌گذاری برای تحقق این هدف هستند. تیم ما هم تیم قابل و خوبی هست استان فارس استان به خصوص شهر شیراز حداقل باید یک تیم را در لیگ برتر داشته باشد. در حال حاضر حمایت‌هایی از طرف استان و همچنین مدیریت باشگاه صورت گرفته که ما به امید خدا بتوانیم امسال موانع و نواقص خود را برطرف کنیم و نقاط قوت خود را تقویت کنیم و تمام تلاش خود را بکنیم که به احقاق هدف این شهر برسیم و بتوانیم به لیگ برتر صعود کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار