مدیرکل بانوان و خانواده استانداری ایلام گفت: هدف از اجرای این طرح ارتقاسطح دانش ، اطلاعات و مهارت‌های اولیه امداد ونجات برای اقشار مختلف بانوان در مقابله با بلایای طبیعی و حوادث غیرمترقبه است.
کد خبر: ۶۳۷۹۳۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸ 01 August 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ مریم شادیوند با بیان اینکه این طرح با همکاری جمعیت هلال احمر استان و فرمانداری‌های تابعه و سایرادارات ونهادها درسطح استان آغاز شده است، تصریح کرد: برنامه‌ریزی برای آموزش ۳۰۰۰ نفراز بانوان هم‌استانی در سطح 10 شهرستان استان انجام گرفته است.

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری ایلام تصریح کرد: پس از ارائه این آموزش‌ها انتظار می‌رود بانوان آموزش دیده در قالب طرح ،شیوه‌های مواجهه اصولی با تهدیدات و بلایای طبیعی و حوادث مختلف را بیاموزند تا امدادگر خود و سایر افراد خانواده خود شوند.

شادیوند گفت: این طرح به این شکل و دراین سطح از همکاری و تعاملات بین‌بخشی که با هدف عمومیت بخشی به مهارت‌های تخصصی طراحی شده و به طور خاص پتانسیل موجود در جمعیت هلال احمر در قالب آموزش‌های مهارت‌های امداد ونجات در نوع خود کم‌نظیر است .

وی تصریح کرد: طرح‌های مختلف توانمندسازی بانوان استان در دفتر بانوان برنامه‌ریزی و تدوین شده که به تدریج و با تاکید برنگاه به بانوان در سطح همه شهرستانها به مرحله اجرا درخواهد آمد /م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار