مسئولان باشگاه تراکتورسازی با نظر اولیویرا برای در اختیار گرفتن چهارمین و آخرین سهمیه خارجی خود در صدد جذب یک مدافع استرالیایی بر آمده‌اند.
کد خبر: ۶۴۰۲۹
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۳ 20 July 2015

مدافع استرالیایی در آستانه پیوستن به تراکتورسازی

 پس از آنکه مسئولان باشگاه تراکتورسازی با نظر اولیویرا اقدام به جذب دو بازیکن برزیلی و یک بازیکن تونسی کردند، برای در اختیار گرفتن چهارمین و آخرین سهمیه خارجی خود در صدد جذب یک مدافع استرالیایی بر آمده‌اند که سهمیه آسیایی این تیم محسوب خواهد شد.

به نظر می‌رسد این مدافع که به تازگی به ایران آمده مورد تأیید الیویرا بوده و مسئولان تراکتورسازی نیز برای عقد و ثبت قرارداد با وی در انتظار صدور ITC او هستند.

تساوی تراکتورسازی و سایپا در دیداری دوستانه / تکرار بازی به نفع شاگردان تونی خاتمه یافت!

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در دومین دیدار دوستانه خود در اردی تهران مقابل سایپا به تساوی رسید.

 تیم‌های تراکتورسازی تبریز و سایپای البرز از ساعت 18 امروز، دوشنبه در دیدار تدارکاتی به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

دیدار دو تیم که روز گذشته به دلیل شرایط جوی نامساعد تهران، نیمه تمام مانده و به امروز موکول شده بود درحالی با تساوی بدون گل به پایان رسید که در دیدار نیمه تمام روز گذشته سایپا موفق به ثمر رساندن یک گل شده بود.

گفتنی است تراکتورسازی در اولین دیدار دوستانه خود در اردوی تهران مقابل پدیده با نتیجه دو بر صفر به پیروزی رسیده بود.

اردوی شاگردان تونی در تهران که از روز چهارشنبه هفته گذشته آغاز شده است، روز جمعه به پایان می‌رسد و این تیم بلافاصله به تبریز بازخواهد گشت.

گسترش فولاد در تهران نفت را به آتش کشید / موتور F14 همچنان روشن است

در دیداری دوستانه تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز موفق شد میزبانش نفت تهران را شکست دهد.

 تیم‌های گسترش فولاد تبریز و نفت تهران امروز دوشنبه در دیداری دوستانه در زمین اختصاصی نفت به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری 3 بر 2 شاگردان کمالوند خاتمه یافت.

بازی دو تیم که روز گذشته به دلیل طوفان شدید در شهر تهران نیمه تمام مانده و به امروز موکول شده بود در نیمه نخست با برتری 3 بر یک آبی پوشان به پایان رسیده بود.

داریوش شجائیان، محمد نصرتی و محمد ابراهیمی گلزنان تیم گسترش فولاد در این دیدار بودند. گل‌های تیم نفت را نیز وحید حمدی نژاد از روی نقطه پنالتی و سیامک کوروشی به ثمر رساندند.

نکته جالب توجه این بازی ادامه گلزنی محمد ابراهیمی در دیدارهای دوستانه پیش فصل گسترش فولاد بود. این بازیکن در مقابل تیم‌های خلخال دشت اردبیل و کیمیای تهران نیز برای تیمش گلزنی کرده بود و بدین ترتیب با گل امروز موفق شد برای سومین بازی متوالی دروازه حریفان تدارکاتی گسترش فولاد را باز کند.

گفتنی است با این بازی اردوی تدارکاتی گسترش فولاد در تهران خاتمه یافت و این تیم امشب به تبریز بازمی‌گردد. شاگردان کمالوند در نخستین دیدار دوستانه خود نیز در اردوی تهران تیم دسته دومی کیمیا را با نتیجه پرگل 6 بر 2 درهم کوبیده بودند.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :