رشت - ایرنا - رقابت های تنیس روی میز گیلان جام رمضان ، با معرفی تیم های برتر در رشت پایان یافت .
کد خبر: ۶۴۲۰۴
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۹ 21 July 2015
مسوول روابط عمومی هیات تنیس روی میز گیلان روز سه شنبه در خصوص برگزاری این رقابت ها گفت : در پایان این دوره از مسابقات ، تیم توزیع برق گیلان با برتری برابر رقبای خود عنوان قهرمانی را کسب کرد .

زهرا جمالی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : در این دوره از رقابت ها ، 9 تیم حضور داشتند که در دو گروه و در پنج مرحله و به مدت حدود 10 روز در رشت با هم به رقابت پرداختند .

وی اظهار کرد : در گروه اول این رقابت ها ، دفتر اسناد رسمی 207 رشت ، چاپ و نشر نوین رشت ، پنجره دوجداره نادر الف ، دامداری مریدپور و شهرداری رشت حضور داشتند و در گروه دوم نیز اداره توزیع برق ، نمایندگی محصولات کرنلیو صومعه سرا ، پنجره دوجداره نادر ب و شیرینی سرای اشهدی حضور داشتند .

وی ادامه داد : تیم های حاضر در این دوره از رقابت ها در سالن اختصاصی تنیس روی میز شهید عضدی مجموعه ورزشی یادگار امام رشت با هم به رقابت پرداختند که در نهایت تیم های شرکت توزیع نیروی برق گیلان و چاپ و نشر نوین رشت با برتری برابر رقبای خود به دیدار نهایی راه یافتند .

وی بیان کرد : در دیدار نهایی این مسابقات ، تیم تنیس روی میز شرکت توزیع برق گیلان با نتیجه سه بر یک حریف خود را شکست داد و عنوان قهرمانی رقابت های جام رمضان گیلان را به خود اختصاص داد .

زهرا جمالی خاطرنشان کرد : در دیدار رده بندی نیز تیم های دفتر اسناد رسمی 207 رشت و نمایندگی کورنلیو صومعه سرا به مصاف هم رفتند که تیم کورنلیو صومعه سرا موفق شد با نتیجه سه بر دو حریفش را مغلوب کند و به عنوان سومی این مسابقات دست یابد .

مسوول روابط عمومی هیات تنیس روی میز گیلان اضافه کرد : در پایان از سوی مسوولان این هیات به تیم های برتر لوح قهرمانی و همچنین جوایز نقدی اهداء شد . 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار