رئیس مرکز مدیریت فوریت‌های پزشکی استان اصفهان:
تابناک: رئیس مرکز مدیریت فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: هیچ مورد وقوع حادثه‌ای بری افراد ناشی از بارندگی‌ها در هیچ یک از شهر‌های استان به وقوع نپیوسته و از اورژانس در این زمینه امداد‌خواهی نشده است.
کد خبر: ۶۴۲۹۰
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱ 21 July 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، غفور راستین با اشاره به آماده‌باش نیرو‌های اورژانس به دنبال بارش‌های باران در مناطق غرب و جنوب غرب استان اظهار کرد: اورژانس طی شب گذشته در آماده‌باش 100 درصدی در این مناطق قرار داشته است.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا حادثه‌ای ناشی از خسارات بارندگی به اورژانس گزارش شده است، اضافه کرد: طی شب گذشته هیچ گزارشی مبنی بر وقوع حادثه ناشی از بارندگی‌ها به نیرو‌های اورژانس گزارش نشده است.

رئیس مرکز مدیریت فوریت‌های پزشکی استان اصفهان تصریح کرد: هیچ مورد وقوع حادثه‌ای برای افراد ناشی از بارندگی‌ها در هیچ یک از شهر‌های استان به وقوع نپیوسته و از اورژانس در این زمینه امداد‌خواهی نشده است.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا اورژانس امروز نیز در حال آماده‌باش است، ادامه داد: هنوز هوا‌شناسی و مدیریت بحران برای آماده‌باش بودن چیزی را به ما اعلام نکرده و در صورت اعلام نیرو‌های اورژانس به صورت کامل در حالت آماده‌باش قرار می‌گیرند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار