رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد در جلسه شورای معاونین این سازمان ابراز امیدواری کرد تا با توافق هسته ای در آینده نزدیک شاهد توسعه سرمایه گذاری در استان باشیم.
کد خبر: ۶۴۴۲۷
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۰ 21 July 2015

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یزد، چهاردهمین جلسه شورای معاونین سازمان صنعت، معدن و تجارت روز گذشته به ریاست محمد رضا علمدار یزدی رییس سازمان و با حضور معاونان: توسعه مدیریت، امور بازرگانی و توسعه تجارت، امور صنایع، طرح و برنامه، امور معادن و صنایع معدنی، مسئول حراست و روابط عمومی در محل ساختمان شهید طاقه باف برگزار شد.

محمدرضا علمدار یزدی در این جلسه با تبریک عید سعید فطر به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته ای را برای ایجاد رونق اقتصادی در کشور مهم خواند و گفت: موفقیت در مذاکرات هسته ای نتایج مثبت در بخش های گوناگون بخصوص بخش صنعت و سرمایه گذاری به همراه خواهد داشت.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان افزود: امیدواریم با توافق هسته ای در آینده نزدیک شاهد توسعه صنایع پایدار، سرمایه گذاری و اشتغال بیشتر در استان باشیم.

مهندس علمدار یزدی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: در امور جاری باید از روزمرگی بپرهیزیم و در وظایف سازمانی نوآوری داشته باشیم که این امر منجر به توسعه سازمانی می شود.

این مقام مسئول همچنین از همکارانی که در برگزاری مراسم بزرگداشت روز صنعت و معدن تلاش کرده بودند تقدیر و تشکر کرد و سپس دستور کار جلسه مورد بررسی قرار گرفت.


خبرآنلاین

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار