محمود زمانی قمی بمناسبت فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند پیامی صادر کرد
هفته دولت فرصتي است تا نيروهاي خدومِ ميدان كار و تلاش از عرصه هاي مختلف افق تازه اي از پيشرفت و توسعه را طراحي كنند تا درمقابل بدانديشي هاي دشمنان اين زمان، حماسه اقتصادي و همبستگي مردمي را به منصه ظهور رسانده و زمينه هاي رشد و پيشرفت روز افزون كشور در حيطه هاي مختلف را تدبير و فراهم آورند.
کد خبر: ۶۴۶۷۶۵
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶ 24 August 2018

به گزارش «تابناک یزد»، استاندار یزد دراین پیام آورده است
اگر با مقام و قدرتى که دارى، دچار تکبر و یا خود بزرگ بینى شدى، به بزرگى حکومت پروردگار که برتر از توست بنگر که تو را از آن سرکشى نجات مى دهد و تندروى تو را فرو مى نشاند و عقل و اندیشه ات را به جایگاه اصلى باز مى گرداند.(مولي الموحدين،امام علي (ع) در نامه اي به مالك اشتر).
هفته دولت فرصتي است تا نيروهاي خدومِ ميدان كار و تلاش از عرصه هاي مختلف در تجديد پيمان با آرمان ها و ارزش هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و با تكيه بر رهنمودهاي مقام معظم رهبري(مدظله العالی) ؛ افق تازه اي از پيشرفت و توسعه را طراحي كنند تا درمقابل بد انديشي هاي دشمنان اين زمان، حماسه اقتصادي و همبستگي مردمي را به منصه ظهور رسانده و زمينه هاي رشد و پيشرفت روز افزون كشور در حيطه هاي مختلف را تدبير و فراهم آورند.
ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي والامقام دولت بويژه شهيدان رجائي و باهنر، این دو معلم بزرگ عمل و اخلاق؛ هفته دولت و روز كارمند را به همه كارگزاران و كارمندان دولت به ويژه همكاران متعهد و خدوم در استان يزد تبريك عرض نموده و موفقيت همگان را در عرصه هاي مختلف به ويژه در راستاي اميد آفريني، توجه به حقوق شهروندي، مردم داري و نيك انديشي در حل مشكلات را از درگاه خداوند منان مسئلت دارم. سرافرازي و سربلندي روز افزون ملت شريف و سرزمين ماندگار ايران اسلامي را آرزومندم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار