درخشش مجدد صدا و سیمای یزد
صدا و سیمای یزد موفق شد تندیس برترین رادیوی کشور، بهترین کارگردانی فیلم بلند و بهترین تهیه کنندگی رادیویی را در جشنواره مراکز صدا و سیما از آن خود کند.
کد خبر: ۶۴۹۱۲۷
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰ 30 August 2018

در اختتامیه جشنواره تولیدات مراکز صدا و سیما که در شهرکرد برگزار شد صدا و سیمای یزد باز هم خوش درخشید.
در این همایش، تندیس و لوح افتخار بهترین مرکز در حوزه صدا به احمد پهلوانیان مدیر کل صدا و سیمای یزد رسید و رادیو یزد به عنوان برترین رادیوی کشور معرفی شد. همچنین تندیس و لوح افتخار این جشنواره به فاطمه زارع به عنوان برترین تهیه کننده برنامه رادیویی اهدا شد.
تندیس جشنواره و لوح افتخار به عنوان برترین کارگردان نیز به محمدرضا حاجی غلامی کارگردان فیلم سینمایی "لکنت" تولید سیمای یزد رسید.
دیگر جوایز و افتخارات صدا و سیمای یزد که در این جشنواره اعلام شد بدین شرح است:
در بخش فیلم سینمایی بلند ، لوح تقدیر و دیپلم افتخار به محمود فتوحی به عنوان بهترین تهیه کننده تعلق گرفت. همچنین لوح تقدیر و دیپلم افتخار به مارال سجادی به عنوان بهترین نویسنده فیلمنامه، سجاد اسماعیلی به عنوان بهترین بازیگر کودک و ابوالفضل سلیمی به عنوان بهترین طراح صحنه اهدا شد. زهره صباغیان تدوینگر فیلم سینمایی لکنت و رامین راستجو بابت نور و تصویر این فیلم سینمایی نیز لوح تقدیر گرفتند.

 

 

در بخش برنامه های کودک رادیو فاطمه زارع نویسنده برنامه کودک بچه های یزد موفق شد در بخش کودک جایزه بهترین نویسندگی و تهیه کنندگی رادیویی را از آن خود کند. همچنین حمیدرضا امیری تهیه کننده مستند "پادیاو" موفق شد در بخش جنبی جایزه بهترین تهیه کنندگی را به دست آورد. مبینا امراللهی و حسین زینلی هم به عنوان بهترین گویندگان برنامه کودک معرفی شدند.
مهدی قانع بازیگر نمایش رادیویی ماه کامل هم به عنوان بهترین بازیگر نقش مرد معرفی شد. همچنین صدای یزد موفق به دریافت چهار تقدیر شایسته شامل تقدیر از برنامه نسیم صبح رادیویزد در حرفه ی تهیه کنندگی, تقدیراز تهیه کنندگی برنامه مستند پادیاو در بخش مستند, تقدیر از رادیونمای یزد در بخش رادیونما و تقدیراز گزارشگری برنامه لورک در بخش سایر گردید.
در بخش پژوهش، احسان کریمی میبدی با مقاله ای تحت عنوان"ارائه راهبرد های تقویت و توسعه محصولات کنجدی به عنوان یک کالای ایرانی با رویکرد صدا وسیمای مرکز یزد" توانست دیپلم افتخار این جشنواره در بخش شعار سال را به دست آورد. همچنین دیپلم افتخار و پژوهش برتر به سیدمحمد موسوی برای نگارش مقاله با موضوع تاثیر رسانه ها بر هویت ملی جوانان شهر یزد تعلق گرفت.

در بخش موسیقی فرید سعادتمند با ساخت نماهنگ "ماه محرم شد" به عنوان بهترین تهیه کننده نماهنگ معرفی شد . علی امیدی هم جایزه برتر را برای بهترین آهنگسازی موسیقی سنتی از آن خود کرد.
در بخش فضای مجازی مجتبی علی بخشی رتبه اول فعالیت در پیام رسان سروش راکسب کرد.
در بخش خبر، سه تن از کارکنان معاونت خبر صدا و سیمای یزد به عنوان شایستگان تقدیر معرفی شدند. فاطمه دولت آبادیان در بخش گویندگی خبر تلویزیون، حسن زارع در بخش تصویربرداری خبر و محمدرضا شاکر در بخش گرافیک و تیتراژ خبر شایسته تقدیر معرفی شدند.
بیست و یکمین جشنواره تولیدات مراکز صدا و سیما در کشور دوشنبه شب در استان چهارمحال و بختیاری به کار خود پایان داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار