مسئول HSE منطقه ویژه اقتصادی پارسیان خبر داد:
تابناک هرمزگان- مسئول HSE منطقه ویژه اقتصادی پارسیان از راه اندازی آزمایشگاه تخصصی محیط زیست با هدف رصد موضوعات زیست محیطی در این منطقه خبر داد.
کد خبر: ۶۴۹۳۹۴
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۹ 30 August 2018

به گزارش تابناک هرمزگان، روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی پارسیان حسن شیرپور در خصوص راه اندازی آزمایشگاه تخصصی محیط زیست در منطقه ویژه اقتصادی پارسیان گفت: منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر پارسیان با راه اندازی آزمایشگاه محیط زیست اقدامی فراتر از تعهدات داده شده به سازمان حفاظت محیط زیست را به عهده گرفته است.

وی در خصوص اهداف راه اندازی این آزمایشگاه اظهار داشت: هدف از راه اندازی این آزمایشگاه و خرید تجهیزات نمونه برداری، پایش محیط زیست دریا، شناسایی و اندازه گیری آلودگی های محیطی ناشی از فعالیت صنایع به منظور کاهش عوامل آلاینده و مخرب محیط زیست جهت نظارت و برنامه ریزی اصولی برای رفع مشکلات زیست محیطی و حفظ تنوع زیستی منطقه می باشد.

مسئول HSE منطقه همچنین خاطرنشان کرد: منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر پارسیان در حال رایزنی و عقد قرارداد با چند آزمایشگاه معتمد محیط زیست جهت خود اظهاری است تا واقعیت های ملموس و غیر ملموس فعالیت ها جهت تنویر اذهان عمومی در یک ویترین شیشه ای قرار بگیرد.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار