قرار دادهای نصفه و نیمه طی سال های اخیر امان کارمندان را بریده است حال شرایط نابسامان اقتصادی را در نظر بگیرید چه سرنوشتی مقابل 6000 کارمند شهرداری در دست تعدیل قرار گرفته است؟
کد خبر: ۶۵۰۰۸۱
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۳ 02 September 2018
به گزارش تابناک : نیروهای شهرداری تهران گرچه از مرز 64 هزار نفر می گذرد با این حال تغییر مدیریت شهری در یک سال اخیر خبر از تعدیل نزدیک به 6 هزار کارمند می دهد؛ نیروهایی که گاهی بیش از 8 سال سابقه کاری دارند!!
 
آغاز شهریور ماه برای یک عده اوقات فراغت است اما برای کارمندان قراردادی شهرداری روزهای پر استرسی است چرا که مدیریت شهری تصمیم به تعدیل آنان گرفته است؛ افرادی که گاها بیش از 5 سال در حال فعالیت هستند و بنا است به موج بیکاران به پایتخت اضافه شوند. در این راستا تیتر شهر به سراغ محمود میرلوحی، عضو شورای شهر تهران رفت. وی در پاسخ به سوال خبرنگار تیتر شهر گفت:  اگر متولیان تصمیم به تعدیل نیرو گرفته اند باید رسانه ها همکاری کنند و چرا نگرانند؟ 
این عضو شورای شهر تهران بیان کرد: شرایط طوری است که باید مسئولانه برخورد کنیم در این راستا شهرداری دو و نیم برابر نیرو دارد و در این شرایط اقتصادی جای مناسبی نیست که به این مسائل دامن زده شود و نباید غیر کارشناسی رفتار کرد و یا جنبه های عاطفی را مورد بحث قرار داد. 
 
میر لوحی خاطر نشان کرد: به هر حال اجازه بدهید بر اساس مسئولیت ها و طبق برنامه ها جلو برویم. تبصره 4 داریم و اگر دست ما باز بود راحت تصمیم می گرفتیم اما شرایط اقتصادی کشور به گونه ای است که ناچاریم برخی تصمیمات کارشناسی را تعدیل کنیم. 
 
حال پس از این گفته ها این سوال مطرح است که قرار دادهای شش ماهه چه حاشیه ی نا امنی برای کارکنان قائل است و آیا نیروهای انسانی باید علاوه بر تغییرات و نابسامانی شهرداری در این روزها که گاها کارها خوابیده است ، نگران قرار دادهای خود نیز باشند و در این راستا مدیران شهری و نمایندگان مردم هم از بار این مسئولیت شانه خالی خواهند کرد؟
 
 
 
منبع : تیترشهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار