مدیرکل محیط زیست یزد:
مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان یزد با بیان این‌که مردم یزد مشارکت خوبی در حفاظت از محیط زیست دارند، گفت: توسعه یزد باید مبتنی بر شرایط زیست محیطی استان انجام شود.
کد خبر: ۶۵۰۵۰۲
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۷ 03 September 2018

«نیره پورملایی»در جریان دیدار با آیت‌الله ناصری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد، اظهار کرد: استان یزد در بحث محیط زیست از شرایط خاصی برخوردار است و اقدامات و اتفاقات خوبی رقم خورده است .

وی با بیان این‌که در استان یزد در بحث مشارکت‌های مردمی هم فعالیت‌های خوبی انجام شده است، ‌افزود: مردم یزد در بحث حفاظت مشارکت خوبی دارند و به محیط زیست کمک می‌کنند .

مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان یزد با اشاره به این‌که مردم یزد به محیط زیست احترام می‌گذارند و آن را مربوط به خودشان می‌دانند،‌گفت: حفاظت از محیط زیست تنها وظیفه یک سازمان نیست و همه مردم جامعه نسبت به آن باید احساس مسئولیت داشته باشند .

پورملایی تصریح کرد: برخی مواقع که سخت‌گیری‌هایی در بحث محیط زیست و فعالیت‌های صنعتی و سایر فعالیت‌ها صورت می‌گیرد به دلیل مسائلی است که در آینده ممکن است برای جامعه مشکل آفرین شود .

این مقام مسئول به کم آبی شدید استان یزد اشاره کرد و ادامه داد: در بحث صنعتی ما مخالف توسعه نیستیم ولی باید بحث کمبود آب در استان یزد مورد توجه قرار گیرد و صنایع پرآبخواه مناسب یزد نیستند .

وی در پایان با اشاره به بهره‌برداری زیاد از معادن، خاطرنشان کرد: از مسئولان استان می‌خواهیم که در این رابطه تصمیم‌گیری جمعی مناسبی صورت پذیرد و در راستای حفاظت از محیط زیست استان هر چه بهتر قدم برداریم .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار