رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: فروش هرگونه مکمل غذایی و مواد نیروزا در باشگاه‌ها ممنوع است.
کد خبر: ۶۵۱۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰ 06 September 2018
مهدی رضائی گفت: برای بررسی وضعیت باشگاه‌های خصوصی سطح شهرستان به صورت سرزده از آن‌ها بازدید و مواردی، چون بیمه ورزشی ورزشکاران تحت پوشش، بهداشت محیط، حضور مدیریت و مربی در زمان فعالیت را کنترل کردیم.

به گزارش ایسنا،رضائی افزود: در این بازدید از مدیران باشگاه‌های خصوصی خواستیم تا با رعایت کلیه اصول و قوانین ثبت باشگاهی خدمات نوینی به ورزشکاران تحت پوشش خود ارائه دهند و از هرگونه تخلف باشگاهی جلوگیری کرده و محیطی ایمن و سالم در باشگاه ایجاد کنند.

وی تصریح کرد: مدیران باشگاه‌های خصوصی باید از مربیان دارای کارت مربیگری فدراسیونی و دارای اخلاقی شایسته استفاده کنند و با رعایت شئونات اسلامی در باشگاه ورزشکارانی تحویل جامعه دهند که از هر حیث زیبنده جامعه ایرانی اسلامی باشد.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر هرگونه تخلف باشگاهی را برخلاف قوانین و مقررات ثبت باشگاهی دانست و متذکر شد با مدیریت و باشگاه‌هایی که مرتکب تخلف شوند برابر قانون برخورد می‌شود.

رضائی خاطرنشان کرد: به منظور هماهنگی و همکاری بیشتر جلسه توجیهی با حضور مدیران و مربیان باشگاه‌های خصوصی شهرستان و نمایندگانی از مرکز بهداشت و اماکن نیروی انتظامی در سالن اجتماعات اداره کار و امور اجتماعی این شهرستان برگزار می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر در ادامه گفت: کمیته توسعه و ایجاد زیرساخت‌های همه جانبه فرهنگی ورزشی روستا‌ها برای نخستین بار در غرب کشور، در ملایر با هدف توسعه فضا‌های فرهنگی ورزشی در روستا‌ها تشکیل و با بررسی منطقه‌ای شروع به فعالیت کرده است.

رضایی در خصوص تشکیل این کمیته و اهداف آن، افزود: این کمیته با همکاری هیأت روستایی و بازی‌های بومی محلی و اداره ورزش و جوانان تشکیل شد و قصد دارد با بکارگیری نیرو‌های زبده، فعال و علاقمند به ورزش و فعالیت‌های قهرمانی و همگانی فعالیت جدیدی را در این خصوص در سطح روستا‌های شهرستان ملایر ایجاد کند.

وی با اشاره به مشکلات مالی، اظهارکرد: هرچند به واسطه نبود اعتبارات لازم و مسائل مالی مشکلاتی سد راه این فعالیت مهم قرار دارد، اما با همکاری و حمایت‌های مسئولین، چون معاون استاندار و فرماندار و نمایندگان مردم ملایر مجلس شورای اسلامی این مشکلات در طول زمان و با برنامه ریزی دقیق، برطرف می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر با اشاره به توجه دولت به امور جوانان به خصوص سازمان‌های مردم نهاد، گفت: توسعه این سازمان‌ها در روستا‌های بزرگ هم به طور جد مورد پیگیری است و در روستا‌های بزرگی، چون آق گل بخش مرکزی و حسین آباد شاملو بخش جوکار تدابیری برای تاسیس آن‌ها اندیشیده شده است.

رضائی افزود: این کمیته با توجه به بررسی‌های لازم و بررسی موقعیت مکانی و امکانات موجود فعالیت خود را در اسلامشهر آق گل از توابع بخش مرکزی این شهرستان با همکاری شهرداری و شورای این شهر آغاز کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار