مدير بورس منطقه‌ای فارس گفت: 188 ميليون و 634 هزار سهم و حق تقدم به ارزش 441 ميليارد ريال هفته‌ گذشته در بورس فارس مبادله شد.
کد خبر: ۶۵۲۶۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶ 08 September 2018

تابناک فارس به نقل از فارس:کرشمه ترابیان بابیان این‌که سهام مبادله شده در هفته‌ی گذشته متعلق به 336 شرکت است، اظهار داشت: معاملات این هفته در بورس منطقه‌ای فارس تعداد 188 میلیون و 634 هزار سهم و حق تقدم به ارزش 441 میلیارد ریال مبادله شد که 53 درصد آن مربوط به خرید سهام و مابقی مربوط به فروش سهام بوده است.

وی افزود: در پایان معاملات این هفته سهام شرکت‌های «بانک ملت»، «بانک تجارت» و «سایپا» بیش‌ترین تقاضا برای خرید و سهام شرکت‌های «بانک تجارت»، «سرمایه‌گذاری غدیر» و «سایپا» با بیش‌ترین تقاضای فروش مواجه بودند.

مدیر بورس منطقه‌ای فارس گفت: همچنین سهام شرکت‌های «بانک ملت»، «پالایش نفت اصفهان» و «پالایش نفت تهران» بیشترین ارزش ریالی خرید و سهام شرکت‌های «ماشین‌سازی اراک»، «سرمایه‌گذاری غدیر» و «ذوب‌آهن اصفهان» با بیشترین ارزش ریالی فروش را به خود اختصاص دادند.

کرشمه ترابیان با اشاره به صدور کد سهامداری برای 348 نفر و فعالیت 29 شرکت کارگزاری در بورس منطقه‌ای فارس، تصریح کرد: شاخص کل بازار نیز در هفته گذشته به میزان 242 واحد افزایش و به عدد 137714 رسید.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار