سرپرست معاونت امور جوانان هلال‌احمر یزد:
سرپرست معاونت امور جوانان هلال‌احمر استان یزد از پایان مرحله استانی بیست و نهمین دوره مسابقات رفاقت مهر با حضور تیم‌های برتر شهرستان‌ها در یزد خبر داد.
کد خبر: ۶۵۳۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸ 10 September 2018

سیدجواد میرحسینی اظهار داشت: بیست و نهمین دوره مسابقات فرهنگی، امدادی رفاقت مهر با شعار جوانان، رفاقت مهر، توسعه فرهنگ بشردوستی با حضور ۴۰۰ نفر از اعضای جوانان و دانشجویی جمعیت هلال‌احمر از یازده شهرستان استان یزد ۱۳ و ۱۴ شهریور در باغ جهانی پهلوان‌پور مهریز برگزار شد.

میرحسینی افزود: این رقابت باهدف ایجاد حس نوع‌دوستی، پرورش روحیه مشارکت‌جویی و تعاون، تعامل و همدلی بین اعضا و ارتقا توانمندی‌های علمی معنوی و معرفتی اعضاء جمعیت جوان هلال‌احمر انجام شد.

سرپرست معاونت امور جوانان هلال‌احمر استان یزد بیان کرد: مسابقه رفاقت مهر یکی از فعالیت‌های تربیتی و آموزشی است که به‌منظور کشف، رشد و شکوفایی استعدادهای فرهنگی، علمی، امدادی و افزایش سطح آگاهی اعضای جوانان جمعیت هلال‌احمر از راه ایجاد انگیزه بیشتر و رقابت سالم‌تر با هدایت و نظارت جمعیت هلال‌احمر برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

میرحسینی در پایان با اعلام اینکه این مسابقات در چهار رشته کمک‌های اولیه، حمل مصدوم، اسکان اضطراری و زبان انگلیسی و برگزاری آزمون کتبی انجام شد،، بیان داشت: در پایان مسابقات و درمجموع در بخش خواهران تیم‌های یزد، میبد و نیر و در بخش برادران گروه‌های مهریز، بافق، یزد به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب نموده که تیم‌های اول به مرحله کشوری راه یافتند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار