مديرعامل تعاونی دهياری‌های یزد:
مديرعامل اتحاديه تعاونی دهياری‌های استان یزد با اشاره به ساخت سازهای غیرمجاز و غیرقانونی در روستاهای استان یزد، گفت: اعطای مجوز برای تخلف ویلاسازی‌ها هیچ ارتباطی به شرکت تعاونی دهیاری‌ها ندارد.
کد خبر: ۶۶۷۰۲۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۱ 13 October 2018

حامد هزارپیشه با اشاره به ساخت سازهای غیرمجاز و غیرقانونی در روستاهای استان یزد، گفت: شرکت تعاونی دهیاری‌ها در سراسر استان رسماً در راستای مجوز ویلاسازی و چشم‌پوشی این مهم، قدمی برنداشته است و با توجه به قوانین و مقررات مرتبط با این حوزه، هرگونه برخورد و اقدام قانونی قطعاً نیازمند مجوز قضائی است.

وی افزود: کمیسیون ۹۹ که در بخش ساخت‌وساز روستاها فعال است، حکم تخریب یا هر حکم صادره دیگری را به شرکت تعاونی دهیاری‌ها ابلاغ و با هماهنگی مجریان قانونی مانند نیروی انتظامی برای تخریب یا هر حکمی دیگر اقدام می‌کند.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی دهیاری‌های استان یزد با بیان اینکه تخلف ویلاسازی‌ها هیچ ارتباطی به شرکت تعاونی دهیاری‌ها ندارد، اظهار داشت: برخی از گفته‌ها حاکی از این است که شرکت تعاونی دهیاری‌ها مجوز برای امر ویلاسازی‌های غیرمجاز می‌دهد که این موضوع کم‌لطفی به فعالیت‌های شرکت تعاونی دهیاری‌ها است، لذا اگر فردی در ساخت‌وساز روستاها تخلف می‌کند به این معنا نیست که شرکت تعاونی دهیاری‌ها مجوز تخلف داده باشد.

هزارپیشه تصریح کرد: تمامی کاربری‌ها اعم از مسکونی، باغی، تجاری و کشاورزی در طرح هادی که توسط بنیاد مسکن تهیه و آماده می‌شود، مشخص بوده و در جلسه تغییر کاربری ملاحظه می‌شود و بر اساس آن ساخت‌وساز انجام می‌گردد.

این مقام مسئول در پایان با تأکید بر اینکه شرکت تعاونی دهیاری‌ها باهدف اجرای درست و قانونمند ساخت‌وسازها در روستاها به نمایندگی از دهیاری‌ها تشکیل‌شده است، خاطرنشان کرد: اینکه گفته می‌شود این شرکت با تغییر رویه عملکرد خود فقط به فکر درآمدزایی است، مغرضانه است؛ چراکه اعطای مجوز برای تخلف ویلاسازی‌ها هیچ ارتباطی به شرکت تعاونی دهیاری‌ها ندارد و این شرکت‌های تعاونی در حد توان و بر اساس قانون با این‌گونه تخلفات برخورد خواهند کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار