کد خبر: ۶۶۸۶
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۹ 21 February 2015
به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی فارس، پیش از این عملیات گازرسانی فازهای 1و 2 شهرک صنعتی شیراز صورت گرفته بود.

عمده صنایع در فازهای 1 و 2 شهرک صنعتی شیراز استقرار یافته و در حال فعالیت هستند و فازهای 3 و 4 در قالب طرح توسعه این شهرک صنعتی است و عمده واحدها در حال ساخت و ساز برای فعالیت و استقرار در این فازها هستند.

معاون عمران و محیط زیست شرکت شهرک های صنعتی فارس در این باره گفت: طرح گازرسانی به فازهای 3 و 4 شهرک صنعتی شیراز به طول 36 کیلومتر و با صرف اعتباری افزون بر 25 میلیارد ریال صورت گرفت.

غلامحسن بهارلویی نژاد افزود: بزودی ساخت ایستگاه تقلیل فشار گاز (TBS) با ظرفیت 30 هزارمترمکعب برای تامین پایدار گاز در این شهرک آغاز می شود.

بر اساس این گزارش، شهرک صنعتی شیراز با یک هزارو 400 هکتار وسعت در پنج کیلومتری جنوب شرق شیراز قرار دارد و بزرگترین شهرک صنعتی جنوب کشورمحسوب می شود.

این شهرک صنعتی در دو فاز نخست تکمیل شده و واحدهای صنعتی در آن استقرار یافته اند. با تکمیل فازهای 3 و 4، امکان توسعه این شهرک صنعتی در فاز پنجم نیز طرح ریزی شده است.

شهرک صنعتی شیراز ظرفیت استقرار چهارهزار و 500 واحد صنعتی با اشتغالزایی 30 هزار نفر را دارد.

بر اساس این گزارش، در مقطع کنونی 999 واحد صنعتی در این شهرک با اشتغالزایی 14 هزار و 619 نفر در حال فعالیت هستند و یک هزار و 595 واحد صنعتی نیز در مرحله ساخت و ساز برای آغاز فعالیت صنعتی و تولید هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار