بسته حوادث و اتفاقات ناگوار
تابناک:صفحه حوادث و اتفاقات ناگوار روزنامه ها همیشه از روزنامه جدا می کنم چرا که هیچگاه دوست ندارم از کشته شدن یا مرگ و ناخوشی های مردم بدانم اما به هر حال عده ای به این موضوعات علاقه دارند و از همین رو تابناک در نظر دارد یکشنبه ها به بررسی مهم ترین اخبار حوادث و اتفاقات در هفته ای که گذشت بپردازد.
کد خبر: ۶۶۸۸۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۵ 26 July 2015
به گزارش تابناک اصفهان، صفحه حوادث و اتفاقات ناگوار روزنامه ها همیشه از روزنامه جدا می کنم چرا که هیچگاه دوست ندارم از کشته شدن یا مرگ و ناخوشی های مردم بدانم اما به هر حال عده ای به این موضوعات علاقه دارند و از همین رو تابناک در نظر دارد یکشنبه ها به بررسی مهم ترین اخبار حوادث و اتفاقات در هفته ای که گذشت بپردازد.
** مرد کینه‌ای، آبروی نامزد سابقش را بُرد **

 رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان اصفهان از دستگیری فردی که با درج تصاویر خصوصی و خانوادگی در یکی از شبکه های اجتماعی موجبات هتک حیثیت و آبروریزی شاکی را فراهم کرده بود، خبر داد.

سرهنگ سیدمصطفی مرتضوی در این باره گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فرد ناشناسی با ایجاد پروفایلی در یکی از شبکه‌های اجتماعی مجازی و درج تصاویر شخصی و خانوادگی وی موجب هتک حیثیت و آبروریزی او شده، بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: کارشناسان این پلیس با انجام تحقیقات و جستجو در فضای سایبر و جمع آوری ادله جرم، عامل راه اندازی پروفایل مذکور را شناسایی و دستگیر کردند.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس فتا، رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان اصفهان با بیان اینکه متهم که نامزد سابق شاکی بوده و به دلیل اختلاف بین آنها و برهم خوردن رابطه بینشان اقدام به انجام این عمل مجرمانه کرده بود، گفت: وی در مواجهه با مدارک و مستندات این پلیس صراحتاً به بزه انتسابی اقرار و همراه پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

مرتضوی اضافه کرد: توجه به هشدارهای پلیس سایبری عامل مهمی در پیشگیری از وقوع اینگونه جرایم است؛ زیرا مجرمان هتک حیثیت، اکثر قربانیان خود را به دلیل عدم آگاهی طعمه و قرار دادن تصاویر شخصی در این فضا به دام می اندازند.

جيب برهاي BRT در دام پليس
اعضاي باند پنج نفره اي كه به صورتي كاملاً حرفه اي و ماهرانه اقدام به جيب بري از مسافران زن اتوبوس‌هاي BRT مي‌كردند در عمليات كارآگاهان پليس آگاهي استان شناسايي و دستگير شدند.
سرهنگ ستار خسروي، رييس پليس آگاهي استان اصفهان با اعلام اين خبر اظهار كرد: دراين باره تحقيقات گسترده‌اي براي شناسايي سارق يا سارقان انجام گرفت و سرانجام با اقدامات تخصصي ويژه پليسي دو نفر از متهمان سابقه داري كه در اين گونه سرقت‌‌ها نقش داشتند مورد شناسايي مالباختگان قرار گرفتند.

وي ادامه داد: با شناسايي سارقان ماموران طي هماهنگي با مقام قضايي در يك عمليات آن‌ها در مخفيگاهشان واقع در يكي از حاشيه‌هاي شهر اصفهان پنج زن 26 و 27 ساله كه همگي آن‌ها غير بومي و مهاجر هستند دستگير و در بازرسي از محل مذكور 11 دستگاه گوشي تلفن همراه، 16 عدد فلش مموري، پنل ضبط، تعدادي شارژر گوشي کشف شد.
رييس پليس آگاهي استان اصفهان با بيان اينكه متهمان تاكنون مورد شناسايي 12 نفر از مالباختگان قرار گرفته‌اند، گفت: سارقان دستگير شده در تحقيقات صورت گرفته به 10‌ها فقره سرقت جيب بري در اتوبوس‌هاي BRT و مكان‌هاي شلوغ شهر اعتراف و سه نفر از مالخران را معرفي كرده‌اند.
سرهنگ خسروي با اشاره به دستگيري مالخران پرونده، گفت: با انهدام باند مذكور پرونده جيب بري در اتوبوس‌هاي شهري اصفهان بسته شد و تمامي اعضاي آن نيز جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شدند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار