رئیس پلیس راهور استان همدان با بیان اینکه تیم‌های گشت پلیس راهنمایی و رانندگی آماده ارائه خدمات به زائران اربعین هستند، عنوان کرد: ۱۰۰ تیم گشتی راهور استان با استقرار در محور‌های پرتردد و پلیس‌راه در حال خدمت‌رسانی به زائران هستند و ترافیک را در محور‌های خروجی شهر کنترل می‌کنند.
کد خبر: ۶۷۲۱۳۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۹ 25 October 2018
سرهنگ علی فکری شتاب‌‍زدگی و خستگی زائران اربعین را عاملی مهم در تصادفات درون‌شهری دانست.

به گزارش ایسنا، سرهنگ فکری با اشاره به تصادفات درون‌شهری زائران عنوان کرد: خوشبختانه تا کنون تصادفی که منجر به مرگ یا جراحت زائران باشد، به پلیس راهور گزارش نشده و صرفا تصادفات جزئی بوده است.

وی ادامه داد: محور‌هایی از جمله بلوار فرودگاه، سه‌راهی فرهنگیان، بلوار آیت‌الله نجفی و میدان کربلا از جمله محور‌هایی هستند که در آن تراکم ترافیک را شاهدیم و از زائران درخواست داریم در این محور‌ها برای عبور از ترافیک، صبر و بردباری پیشه کنند.

وی خاطرنشان کرد: تیم‌های گشتی زیادی در محور‌های مختلف شهر در حال انجام وظیفه هستند که در این میان، پلیس راهور اصفهان نیز تیم‌های گشتی خود را برای یاری به همکاران خود در استان همدان اعزام کرده است.

فکری به زائران اربعین توصیه کرد: برای عبور از ترافیک محور‌ها شتاب و عجله نکنند و در صورت احساس خستگی بعد از استراحت کافی به راه خود ادامه دهد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان در ادامه با اشاره به جریمه خودرو‌هایی که فاقد معاینه فنی هستند، اظهار کرد: در حال حاضر جریمه خودرو‌های فاقد معاینه فنی توسط عوامل راهنمایی و رانندگی انجام می‌شود و در آینده‌ای نزدیک این جریمه توسط دوربین‌های کنترل و نظارت پلیس انجام خواهد شد.

وی در پایان تأکید کرد: خودور‌هایی که فاقد معاینه فنی هستند و یا زمان معاینه فنی آن‌ها به اتمام رسیده، باید در اسرع وقت نسبت به اخذ معاینه فنی اقدام کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار