مهاجری:
سرمربی تیم ماشین‌سازی تبریز گفت: با 3 پیروزی در مسابقات جام حذفی قهرمان این رقابت‌ها شده و سهمیه حضور در باشگاه‌های آسیا را کسب می‌کنیم..
کد خبر: ۶۷۴۵۰۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۷ 30 October 2018

رضا مهاجری سرمربی تیم قبل از دیدار تیمش مقابل داماش گیلان از سری رقابت‌های جام حذفی، اظهار کرد: مقابل داماش گیلان بازی بسیار سختی در انتظار ماست و بازیکنانم برای رسیدن به اینجا بسیار زحمت کشیده‌اند و باید این راه سخت را ادامه دهیم.‌

وی ادامه داد: این بازی برای ما از حساسیت بالایی برخوردار است و حتی من بعد از بازی نساجی، ۲ نفر از کادرفنی‌ام را برای آنالیز این تیم به گیلان فرستادم و باید عنوان کنم داماش گیلان تیم بسیار خوب و باتجربه‌ای است، اما امیدوارم بازیکنانم بتوانند به پیروزی در این بازی دست یابند‌.

سرمربی تیم ماشین‌سازی تصریح کرد: بعد از دیدار با داماش گیلان، مقابل استقلال تهران باید بازی کنیم که این کار ما را سخت‌تر می‌کند و در طول ۱۱ روز، ۳ دیدار بسیار فشرده انجام می‌دهیم و امید دارم که بازیکنانم بعد از این بازی‌ استراحت و ریکاوری خوبی داشته باشند تا بازی بی‌کیفیتی را از آنها شاهد نباشیم‌.

مهاجری افزود: برخی از بازیکنان تیم مصدوم هستند که با تلاش کادرفنی و کادرپزشکی هرچه سریع‌تر به جمع همه بازیکنان برگردند و من بتوانم همه بازیکنانم را دراختیار داشته باشم.

وی گفت: در اولین دیدار جام حذفی به بازیکنان تیمم گفتم که باید یا در اولین بازی حذف بشویم یا تا فینال برویم و حالا ما می‌توانیم با انجام ۳ بازی سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنیم که آرزوی ما این است، به همین دلیل مسوولان باشگاه این بازی را رایگان کردند تا هواداران فوتبال تبریز در این دیدار حضور داشته باشند و بتوانیم به مرحله نیمه‌نهایی صعود کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :