مدیر آب و فاضلاب روستایی رزن از شناسایی تعداد 404 عدد انشعاب غیر مجاز در روستاهای این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۶۷۴۶۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۰ 27 July 2015
مدیر آب و فاضلاب روستایی رزن از شناسایی تعداد 404 عدد انشعاب غیر مجاز در روستاهای این شهرستان خبر داد.

به گزارش فارس؛محمدرضا رنجبرکرمی با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در سطح شهرستان رزن در بخش بهره‌برداری اظهار کرد: تعمیر مخزن روستای قراقیه به مبلغ 40 میلیون ریال، تعمیر مخزن روستای پاینده به مبلغ 15 میلیون ریال و آبرسانی سیار به پنج روستای بخش سردرود از جمله این اقدامات بوده است.

وی در خصوص فعالیت در بخش امور مشترکین در سطح شهرستان نیز گفت: شناسایی و پیگیری انشعابات غیر مجاز در سطح شهرستان از جمله فعالیت‌هایی بود که منجر به شناسایی تعداد 404 عدد انشعاب غیر مجاز شد.

مدیر آب و فاضلاب روستایی شهرستان رزن افزود: از این تعداد 184 انشعاب مجاز شدند و بقیه نیز به تعداد 120 مورد به دادگاه ارجاع شده است.

وی شناسایی انشعابات غیر مجاز را زمینه‌ای برای کاهش میزان هدررفت آب دانست و گفت: در همین راستا به مقدار 544،14 متر مکعب در ماه صرفه‌جویی آب را در روستاهای سطح شهرستان شاهد بودیم.

رنجبرکرمی در ادامه از خدمات‌رسانی به 100 روستای زیرپوشش امور آبفار شهرستان رزن خبر داد و افزود: در همین راستا مقدار 100 کیلوگرم پودر کلر، توزیع و مصرف شده است.

وی با بیان اینکه در روستاهای سطح شهرستان تعداد 60 کپسول گاز کلر 65 کیلویی در طول سال جاری مصرف شده است، بازدید دوره‌ای 90 مورد از تاسیسات کلرزن، 60 مورد نمونه‌گیری میکروبی، 800 مورد آزمون‌های فیزیکی و شیمیایی و 30 مورد تعمیرات دستگاه‌های کلرزن مایعی و گازی را از دیگر اقدامات دانست.

مدیر آب و فاضلاب روستایی شهرستان رزن از مردم خواست در مصرف آب شرب صرفه‌جویی کرده و از آب شبکه برای مصارف غیر شرب استفاده نکنند.

وی با تأکید بر اینکه گذر از بحران آب تنها با همکاری و همراهی مردم ایجاد می‌شود، خواستار توجه به این مهم از سوی روستاییان شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار