استاندار همدان گفت: خبرنگاران در انعکاس خدمات دولت و نظام جمهوری اسلامی تاثیرگذار هستند.
کد خبر: ۶۸۰۱۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۸ 28 July 2015
استاندار همدان گفت: خبرنگاران در انعکاس خدمات دولت و نظام جمهوری اسلامی تاثیرگذار هستند.

به گزارش روابط عمومی استانداری همدان محمد ناصر نیکبخت در کارگروه رسانه استان همدان، شان رسانه و خبرنگار در دنیا را در حد یک رییس دانشگاه ارزیابی کرد و خواستار رعایت این شان و جایگاه توسط همگان شد.

وی اضافه کرد: خبرنگاران به عنوان مجموعه بازوهای حاکمیت هستند و اهمیتی که به این قشر داده می شود بسیار است.

استاندار همدان گفت: برای رسانه و خبرنگار و هر کس که با قلم ارتباط دارد احترام قائل هستیم و البته شان خبرنگاران باید رعایت شود.

نیکبخت افزود: در کمتر جلسه ای استاندار به همراه معاونان خود به صورت هم زمان حاضر می شوند و حضور همزمان در این جلسه نشانگر اهمیتی است که به خبرنگاران داده شده سات.

وی با تشریح نگاه متفاوت رسانه های استان به رویداد ها خاطرنشان کرد: رعایت اصول و صداقت، نگاه رسانه ها را به واقعیت نزدیک می کند البته در استان کاری که مصالح مردم باشد انجام می شود.

نیکبخت با یاد آوری توفیقات ایران در مذکرات هسته ای بیان کرد: در صنعت ملی شدن نفت، تنها انگلیس در مقابل ایران بود اما در مذاکرات همه قدرت های بزرگ جهان مقابل ما بودند اما در نهایت توفیق با نظام اسلامی بود و این حرکت برای نسل های آینده توفیقی ماندگار شد و لازم است رسانه ها ابعاد این موضوع را برای مردم تبیین کنند.

وی با تشریح برنامه های استان در حوزه گردشگری تصریح کرد: گردشگری باید توسعه پیدا کند تا ماندگاری مسافر بیشتر شود و اگر ماندگاری مسافر در استان افزایش یابد بازار رونق پیدا می کند.

در این نشست برنامه های هفته خبرنگار استان همدان بررسی و استاندار همدان خواستار هر چه مطلوب برگزار شدن این هفته، متناسب با شان خبرنگاران شد.

17 مرداد سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایرنا به نام روز خبرنگار نامگذاری شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار