تابناک: اکنون جای این سوال مطرح میشود، استانداری اصفهان که ماه‌هاست طرح آزادسازی نرخ آرد و نان در استان را از کمشچه آغاز کرده است، چرا دوباره این مصوبه را در مرحله اجرا قرار داده است؟!.
کد خبر: ۶۸۰۷۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۶ 28 July 2015
به گزارش تابناک اصفهان، امروز خبری بروی پایگاه اطلاع رسانی استانداری اصفهان قرار گرفت که براساس این خبر استاندار اصفهان از آزادسازی نرخ آرد و نان در استان اصفهان از شهریورماه خبر داده بود.

در این خبر به نقل از زرگرپور آورده شده بود: براساس این طرح ، نان طرح کمشچه از اول شهریور در شهرستان اصفهان با نرخ آزاد عرضه خواهد شد.

استاندار اصفهان با اشاره به ذخیره 400 هزار تن گندم در این استان، گفت: ارزیابی و درجه بندی کارخانجات آرد استان و تعیین سهمیه آنان بر اساس دستور العمل های مربوطه و شاخص های مرتبط تعیین می شود.

آزادسازی نرخ نان و آرد در کمشچه از ابتدای شهریور جاری در حالی از سوی استاندار اصفهان اعلام شده است که پیش تر نانوایان کمشچه از اعمال آزادسازی نرخ آرد و نان در این منطقه ابراز گلایه داشتند و آزادسازی زودتر از موعد را خلاف قانون می دانستند.

نانوایان کمشچه اذعان دارند که نرخ نان و آرد مدت هاست که آزاد شده است و این امر از اواخر فروردین ماه در کمشچه اجرایی شده بود که همین موضوع بارها به استانداری و مسئولان استان هم منتقل شده بود اما هیچ تصمیمی در خصوص اجرای زودهنگام آزادسازی گرفته نشد!!.

حال امروز در حالی این موضوع از سوی استاندار اصفهان مطرح می شود که حاجی دلیگانی نماینده مردم برخوار و شاهین شهر هم از این وضعیت ابراز گلایه کرده بود و خواستار رسیدگی این امر از سوی استاندار اصفهان که به گفته وی در جریان موضوع هم قرار داشت بود.

اکنون جای این سوال مطرح می شود، استانداری اصفهان که ماه هاست طرح آزادسازی نرخ آرد و نان در استان اصفهان را از کمشچه آغاز کرده است، چرا دوباره این مصوبه را در مرحله اجرا قرار داده است؟!.

و چرا زمانیکه نانوایان و نماینده برخوار مبنی بر اجرای زودهنگام مصوبه آزادسازی نرخ آرد و نان در کمشچه اعتراض و انتقاد داشتند و این موضوع رسانه ای هم شد، استاندار اصفهان به این گلایه نانوایان رسیدگی نکرد؟!.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :