مدیر فنی و عمرانی معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری یزد؛
مدیر فنی و عمرانی معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری یزد با اشاره به اینکه شهر یزد به یک کارگاه شهرسازی تبدیل می شود گفت: این کارگاه کاربرد عملی مهارت برنامه ریزی در بافت شهری است.
کد خبر: ۶۸۳۹۵۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۲ 26 November 2018

 امین خبیری مدیر فنی و عمرانی معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری یزد گفت: در هر اکثر نقاط شهر عملیات عمرانی مختلف در حال انجام است که شهر یزد را به یک کارگاه شهرسازی مبدل کرده و این کارگاه کاربرد عملی مهارت در بافت شهری است.

خبیری با اشاره به اینکه پروژه خلیج فارس به عنوان یکی از پروژه‌های استان تا پایان آذر ماه به بهره برداری می رسد، افزود: تعریض دهانه پل‌های قطار فیضیه، آرمان و پل یاسمن هم در دستور کار است و عملیات عمرانی دو پل فیضیه و آرمان تا پایان هفته آینده به اتمام می رسد.

ساخت دو ایستگاه آتش نشانی در دوقسمت از شهر
وی ادامه داد : با ساخت دو ایستگاه آتش نشانی مهرآوران و محمود آباد تا اواخر سال جاری این دو ایستگاه مورد استفاده قرار می گیرد.

مدیر فنی و عمرانی معاونت امور زیر بنایی و حمل و نقل شهری شهرداری یزد گفت: تکمیل عملیات عمرانی بلوار‌های دفاع مقدس، خیرآباد، نصر و تقاطع غیر همسطع شهید قهاری سعید هم با انجام آزادسازی لازم در مسیر ساخت به زودی به سرانجام و ساخت بخش‌هایی از اکو پارک کویری هم تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار