نماینده مردم در مجلس دهم امروزه دوریزمحصولات کشاورزی بسیار بالا است بنابراین باید با فرهنگسازی دوریز تولیدات کشاورزی را کنترل کرد و سپس به سمت تولیدات ارگانیک که از نظر میزان تولید در درجه کیفی هستند اما از نظر میزان تولید در سطح پایین تری از تولیدات دیگر هستند، حرکت کرد.
کد خبر: ۶۸۴۸۵۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 28 November 2018


تابناک فارس به نقل از خانه ملت:علی اکبری درباره وضعیت تولید محصولات ارگانیک درکشور،گفت:متعدل شدن مصرف محصولات کشاورزی راهکار اساسی برای تولید و مصرف همسو با عرضه و تقاضا محصولات ارگانیک درکشور است زیرا تولیدات ارگانیگ از نظر راندمان تولید از دیگر تولیدات کشاورزی نازل تر هستند.

توسعه کلان محصولات ارگانیک در کوتاه مدت میسر نیست

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حرکت مطلقانه به سمت تولیدات ارگانیک برای افزایش سرانه سلامت جامعه در کوتاه مدت امکان پذیرنیست زیرا باید علاوه برتغییر در فرهنگ مصرف تولیدات کشاورزی و جلوگیری از دور ریز محصولات کشاورزی فکری نیز برای با صرفه شدن تولید محصولات ارگانیک برای کشاورزان از نظر اقتصادی کرد.

حرکت مطلقانه به سمت تولیدات ارگانیک برای افزایش سرانه سلامت جامعه در کوتاه مدت امکان پذیرنیست
اکبری افزود: برای تولید محصولات ارگانیک در صنعت کشاورزی می بایست نهادهای کشاورزی نیز برای این نوع از تولیدات در نظر گرفته شود بنابراین برای توسعه کلان محصولات ارگانیک باید فکر اساسی برای تولید نهادهای کشاورزی خاصه محصولات ارگانیک کرد.

امروزه دوریز محصولات کشاورزی در کشور بسیار بالا است

وی ادامه داد: امروزه دوریزمحصولات کشاورزی بسیار بالا است بنابراین باید با فرهنگسازی دوریز تولیدات کشاورزی را کنترل کرد و سپس به سمت تولیدات ارگانیک که از نظر میزان تولید در درجه کیفی هستند اما از نظر میزان تولید در سطح پایین تری از تولیدات دیگر هستند، حرکت کرد.

پیشگیری در درمان با توسعه تولیدات ارگانیک امکان پذیر است

نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه پیشگیری دردرمان بسیاری از بیماری‌ها با سرمایه گذاری در تولید محصولات ارگانیک امکان پذیر است افزود: تولیدمحصولات ارگانیک با توجه به کاهش راندمان تولید برای کشاورزان صرفه اقتصادی ندارد.

کنترل دور ریز تولیدات کشاورزی نیازمند فرهنگ سازی است

عضو کمیسیون کشاورزی ،آب و منابع طبیعی مجلس یادآورشد: کنترل دور ریز تولیدات کشاورزی نیازمند فرهنگ سازی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار