به گزارش تابناک ایلام
تامین برق در کل کشور از سه زنجیره تولید، انتقال و توزیع تشکیل می‌شود که حلقه آخر آن یعنی توزیع بر عهده شرکت توزیع برق استان بوده است اما دلیلی که دیشب موجب قطعی برق 6 ساعت در شهر آبدان شد فوق توزیع برق بوده است.
کد خبر: ۶۸۷۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۵ 30 July 2015
به گزارش تابناک ایلام،"هادی شیرخانی" مدیرعامل شرکت توزیع برق استان ایلام در تشریح قطعی برق شهر آبدانان از ساعت 2 دیشب تا دقایق اولیه صبح امروز، اظهار کرد: تامین برق در کل کشور از سه زنجیره تولید، انتقال و توزیع تشکیل می‌شود که حلقه آخر آن یعنی توزیع بر عهده شرکت توزیع برق استان بوده است اما دلیلی که دیشب موجب قطعی برق 6 ساعت در شهر آبدان شد فوق توزیع برق بوده است.
 
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان ایلام گفت: شب گذشته به خاطر اتصال در خطوط 63 کیلومتری دره‌شهر به آبدانان و به دلیل اینکه خطوط فشار قوی انتقال برق به شرکت توزیع نرسیده است با مشکل قطعی برق مواجه شدیم.

 
شیرخانی ادامه داد: شرکت توزیع برق استان برای اتصال برق و جلوگیری از سختی گرما برای مردم از طریق فیدهای جایگزین و جابه‌جایی بار در حداقل بار زمانی اقدام به برق‌دار کردن شد.
"مسعود کاکا "مدیر اداره برق شهرستان آبدانان درباره علت قطعی برق گفت: تامین برق در کل کشور از سه قسمت تولید، انتقال و توزیع تشکیل می‌شود .
وی گفت: وظیفه اداره برق شهرستان آبدانان  توزیع برق وارده  از طریق شرکت انتقال می باشد ، که مشکل خاصی در این رابطه در شهرستان  وجود ندارد.
کاکا اظهار کرد: مشکل قطعی برق شب گذشته فراتر  از شهرستان و مربوط به ایجاد مشکل در خطوط فشار قوی انتقال بوده است که در کنترل اداره برق شهرستان آبدانان نمی باشد.
مدیر اداره برق شهرستان آبدانان اظهار کرد: متاسفانه شهروندان شهرستان بلافاصله بعد از قطع برق تصور می کنند که مشکل قطعی از توزیع برق شهرستان حال اینکه در قسمت توزیع برق شهرستان مشکل خاصی ندارد.
وی گفت: هر قطعی برقی مربوط به شهرستان نیست و گاهی مشکل فراشهرستانی و حتی فرا استانی می باشد.

 
وی در پایان تاکید کرد: قطعی برق 6 ساعته شهر آبدانان به دلیل ایجاد مشکل در خطوط فشار قوی انتقال بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار