رئیس شورای اسلامی استان از بانک‌های عاملی که به مقاوم سازی مسکن روستائیان تسهیلات می‌دهند، خواست تا شرایط آسان‌تری برای دریافت این تسهیلات در نظر بگیرند.
کد خبر: ۶۸۸۰۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۱ 30 July 2015

به گزارش خبرنگار ما ، احتشام حاجی پور، در بیستمین جلسه عمومی شورای اسلامی آذربایجان شرقی، اظهار داشت: با توجه به اینکه برخی از بانک‌ها شرایطی نظیر داشتن ضامن کارمند رسمی و سند شش‌دانگ شهری را برای دریافت تسهیلات مقاوم‌سازی خانه‌های روستایی مطرح می‌کنند، بسیاری از روستائیان و از دریافت این نوع تسهیلات منصرف می‌شوند.

وی افزود: شرایط دریافت وام با این شرایط، برای یک روستایی وجود ندارد، لذا بانک‌ها چنین شرایط را حداقل برای روستائیان آسان بگیرند و راه‌ها را برای دریافت وام مسکن روستائی باز بگذارند.

رئیس شورای اسلامی استان، از بودجه نامناسب عمران و آبادانی روستائیان و عشایران استان انتقاد کرد و گفت: روستائیان و عشایران که از زحمتکش‌ترین اقشار جامعه هستند به توجه و رسیدگی بیشتری نیاز دارند و برازنده این قشر از جامعه نیست که برای عمران آنها اعتبار چند صد میلیونی اختصاص دهیم.

وی با اشاره به اینکه مسئولان دولتی و غیردولتی و مردم باید در دوران پس از تحریم باهم همدل و همزبان باشند، خاطرنشان کرد: باید بتوانیم برای رونق اقتصادی کشور تلاش کنیم و دولت نیز باید برای پویایی اقتصاد کشور، تیم اقتصادی حرفه‌ای تعیین کند.

حاجی زاده افزود: موفقیتی که امروز با راهنمایی‌ها و هدایت‌های رهبری، مقاومت مردم و تلاش تیم هسته‌ای به دست آمده است نباید انتظارات و توقعات کاذب به ما بدهد بلکه وظیفه مسئولین را سنگین‌تر می‌کند تا با مدیریت شرایط کشور بعد از تحریم به اشتغال، رفاه مردم و رونق اقتصادی بیش از پیش توجه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار