نصف جهان در میان تیترها؛
تابناک: با توجه به تغییرات جوی و بارش‌های شدید و گرمای زیاد شاهد کاهش آمار ورود گردشگران داخلی به اصفهان هستیم.
کد خبر: ۶۹۲۶۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴ 31 July 2015
به گزارش تابناک اصفهان، جنجال پرورش تا کشتار روباه در اصفهان را می توان از داغ ترین خبرهای هفته ای که گذشت دانست.

این ماجرا که از یک سایت که گفته می شود ادعای پرورش روباه در ایران را داشته آغاز شد و به تکذیب گرداننده این سایت مبنی بر پرورش و کشتار روباه ختم شد.

تابناک در بررسی این موضوع و در گفتگو با محمدرضا امینی گرداننده این سایت به این موضوع پرداخت.

وی در این گفتگو اذعان داشت که این سایت برخلاف تبلیغات و جوی که علیه وی ساخته شده است، تاکنون اقدام عملی مبنی بر پرورش و کشتار روباه را در اصفهان را اجرایی نکرده است.

این گرداننده سایت افزود: این طرح متعلق به سه سال پیش بود و من همان موقع از اجرای طرح پروش روباه در ایران منصرف شدم اما بعد از سه سال از سوی یک فعال محیط زیست در مشهد جوسازی های علیه من شد که من پیگیر شکایت علیه این شخص هستم.

گفتنی است، محیط زیست استان اصفهان هم در بررسی های خود به این نتیجه رسیده بود که چنین مرکزی وجود خارجی و فیزیکی در اصفهان ندارد.

آغاز بازی های لیگ برتر و پیروزی سپاهان در خانه در برابر استقلال خوزستان را می توان از جمله اخبار پرطرفدار هفته در اصفهان عنوان داشت.

اما سپاهان علاوه بر اینکه لیگ برتر را با پیروزی آغاز کرد شاهد یک خانه تکانی در ابتدای فصل نیز بود و همانطور که گمانه زنی ها عنوان کرده بود، مهرزاد خلیلیان از مدیریت این باشگاه کنار گذاشته شد و اصغر باقریان جایگزین وی در سپاهان شد.

البته برخی شایعات این برکناری را برای تصدی عنوان مدیرکلی ورزش و جوانان استان اصفهان دانسته اند چراکه نارضایتی هایی از سوی جامعه ورزشی در خصوص عملکرد سلطان حسینی، مدیرکل فعلی ورزش استان وجود دارد.

همچنین در این هفته پای مترو باز به رسانه های استان باز شد و در نشست خبری مدیرعامل سازمان قطارشهری عنوان شد که مترو اصفهان تا پایان سال راه اندازی و مردم سوار مترو خواهند شد!!.

این قول در سال های گذشته از زبان بسیاری از مسئولان استانی و شهری هم مطرح شده بود اما به نتیجه نرسیدن خط اول مترو اصفهان باعث شده که تاکنون مسئولان اصفهان در قبال پروژه مترو، در افکار عمومی مسئولان بدقولی شناخته شوند!.

مسعود میرمحمد صادقی، مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان اصفهان نیز گفت: به منظور اختصاص آب برای کشت پائیزه کشاورزان، ۴۰۰ میلیون متر مکعب در نظر گرفته شده که پایان شهریور ماه تخصیص می‌یابد.

نریمانی، رئیس اتحادیه هتل داران اصفهان گفت: با توجه به تغییرات جوی و بارش‌های شدید و گرمای زیاد شاهد کاهش آمار ورود گردشگران داخلی به اصفهان هستیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار