کد خبر: ۶۹۳۶۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۰ 31 July 2015
معاون آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور توضیحاتی را در خصوص شایعه سقوط شهاب سنگ در مناطق مرکزی کشورمان ارائه کرد.
 
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگارن جوان به نقل از ایسنا ، مهندس مرتضی اکبرپور درباره اینکه گفته می‌شود شهاب سنگ در بخش‌هایی از چهار استان البرز، قزوین، زنجان و همدان رویت شده و سقوط کرده است، گفت: برابر گزارش‌های رسیده سقوط شهاب سنگ در کشور صحت ندارد.

وی افزود: البته موضوع بارش شهاب سنگ وجود داشته و در پیگیری و رصدهایی که ما انجام دادیم، عبور شهاب سنگ از آسمان کشورمان به ثبت رسیده که این موضوع در بخش‌هایی از آسمان همدان و قزوین قابل رویت بوده اما موردی از سقوط گزارش نشده و این شهاب سنگ‌ها به طور افقی از آسمان عبور کرده‌اند.

اکبرپور با بیان اینکه مواردی نظیر سقوط شهاب سنگ و نظایر آن شایعه بوده و مورد تایید سازمان مدیریت بحران کشور نیست، گفت: تنها چیزی که به رویت برخی از شهروندان نیز رسیده عبور شهاب سنگ از آسمان بوده اما همانطور که گفتم شهاب سنگ‌ها به طور افقی از آسمان عبور کرده و مورد سقوطی در کار نبوده است.

این در حالی است که مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز با تائید سقوط شهاب سنگ در این استان، گفت: شهاب سنگی نیمه شب پنجشنبه در منطقه ای بیابانی بین شهرستان های اشتهارد و نظرآباد در استان البرز برخورد کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار