رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دامغان:
به گزارش تابناک سمنان ، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دامغان گفت: 706 هزار هکتار از اراضی ملی این شهرستان امسال زیر پوشش طرح حدنگاری قرار می گیرد.
کد خبر: ۶۹۳۷۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹ 22 December 2018
به گزارش تابناک سمنان ، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دامغان گفت: 706 هزار هکتار از اراضی ملی این شهرستان امسال زیر پوشش طرح حدنگاری قرار می گیرد.
علی اکبر عباسی راد افزود: 706 هزار هکتار از اراضی ملی دامغان در سطح 9 پلاک، حدنگاری می شود که اجرای این طرح در مرحله اداره ثبت است.
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دامغان اضافه کرد: تمام مراحل اجرای این طرح از ناحیه دامغان انجام شده است که پس از تکمیل مراحل اداره ثبت عملیاتی می شود.
عباسی راد خاطر نشان کرد: اسناد صادره دارای مختصات جغرافیایی دقیق در بانک حدنگاری سازمان ثبت اسناد و املاک کشور بارگذاری می شود، تا کنون برای 100 هزار هکتار از اراضی ملی شهرستان دامغان طرح حد نگاری به مرحله اجرا در آمده است.
عباسی راد اظهار داشت: اجرای طرح حدنگاری اراضی ملی، گامی مهم در تثبیت و حاکمیت دولت بر اراضی ملی و جلوگیری از سود جویی افراد فرصت طلب به شمار می آید.
وی اضافه کرد: در اجرای این طرح، طی فرآیندی شامل اصلاح و بازنگری اجرای مقررات و سوابق اجرای قانون و اصلاح هندسی نقشه ها با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک نسبت به صدور اسناد تک برگی اقدام می شود.
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دامغان گفت: تهیه نقشه حدنگاری از اراضی ملی به منظور رسیدن به نتایجی همچون تثبیت مالکیت اراضی کشاورزی، مدیریت و استفاده بهینه از اراضی، صدور اسناد مالکیت، شناسنامه کردن و بسترسازی جهت تحقق دولت الکترونیک است.
شهرستان دامغان دارای یک میلیون و 544 هزار و 673 هکتار اراضی ملی است که تاکنون برای 98 درصد از این اراضی ملی در این شهرستان سند مالکیت دفترچه ای به نام دولت جمهوری اسلامی ایران صادر شده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار