رئیس حج و زیارت استان فارس با اشاره به آغاز ثبت‌نام سفرهای عتبات عالیات در فصل زمستان گفت: سفرهای ارزان قیمت در قالب طرح ابرار در استان فارس راه‌اندازی شده است.
کد خبر: ۶۹۴۰۹۲
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹ 23 December 2018


تابناک فارس به نقل از تسنیم:علیرضا زینلی با اشاره به راه‌اندازی سفرهای ارزان قیمت عتبات عالیات اظهار داشت: این سفرها در قالب طرح ابرار شناخته می‌شوند که در استان فارس نیز ثبت‌نام آنها از ابتدای دی آغاز شد.

وی با بیان اینکه هزینه این سفر یک میلیون و 700 هزار تومان است، گفت: این هزینه نسبت به سفرهایی که پیش از این انجام می‌شد 250 تا 400 هزار تومان ارزان‌تر است.

رئیس حج و زیارت استان فارس افزود: متقاضیان این‌گونه سفر باید برای ثبت‌نام به 145 دفتر مجاز حج و زیارت که اسامی آنها در سایت حج و زیارت استان درج شده است، مراجعه کنند.

 

زینلی با اشاره به نوع این سفرها عنوان کرد: این سفرها به صورت زمینی برگزار می‌شود که البته پیگیری برای برقراری سفرهای هوایی در حال انجام است.

وی همچنین درباره پرداخت مابه‌تفاوت هزینه اربعین نیز بیان کرد: تمامی افرادی که برای دریافت مابه‌تفاوت هزینه مراجعه کردند، پول خود را دریافت کردند و اگر هنوز افرادی هستند که اقدام نکردند باید به بانک ملی و ملت مراجعه و مابه‌تفاوت هزینه را دریافت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار