عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه گردشگری سلامت در گروی فعالیت پررنگ بخش خصوصی است.
کد خبر: ۶۹۴۸
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۰ 22 February 2015

سید امیرحسین قاضی‌زاده اظهار داشت: مسئله گردشگری سلامت در شهری نظیر مشهد باید بیش از سایر شهرها مورد توجه قرار گیرد زیرا پایتخت معنوی دارای ظرفیت ها و پتانسیل های لازم برای توسعه گردشگری سلامت است و می توان با سرمایه‌گذاری بر روی این بخش و فعالیت بخش خصوصی، اقتصاد این شهر را رونق داد.

وی ادامه داد: اهمیت بالای توسعه گردشگری سلامت در بخش اقتصادی غیرقابل انکار است بنابراین توسعه این امر در گرو فعالیت پررنگ بخش خصوصی است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه توسعه و رونق گردشگری سلامت نیازمند عزم جدی است، بیان کرد: یکی از راه‌های تحقق این امر تقویت شرکت‌های گردشگری سلامت است و این موضوع در ممانعت از سوء‌استفاده واسطه‌ها و دلالان نیز موثر است.

وی یادآور شد: برای جذب افراد به سمت راه اندازی شرکت‌های گردشگری سلامت باید تسهیلات لازم ارائه و سیاست‌های تشویقی لحاظ شده تا از عقب ماندگی‌ها در این بخش کاسته شود.

قاضی‌زاده بیان کرد: کشور ما و شهر مشهد دارای پزشکانی متخصص است اما با این وجود هنوز به جایگاه و مرتبه واقعی خود در این بخش دست نیافته‌ایم بنابراین باید خدمات درمانی را با کیفیت بیشتر و قیمت مناسب‌تر به گردشگران ارائه و از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار