رئیس اداره ثبت احوال شهرستان رزن با بیان اینکه شهرستان رزن در ثبت وقایع حیاتی مقام نخست استان و مقام دوم غرب کشور را دارد، خاطرنشان کرد: در ۹ ماهه سالجاری ۶۵۳ مورد ازدواج و ۹۵ مورد طلاق در سطح شهرستان رزن به ثبت رسیده است.
کد خبر: ۶۹۵۱۳۳
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۱ 25 December 2018
علی خداکرمی گفت: در ۹ ماهه سالجاری ۱۴۵۰ نفر در شهرستان رزن به دنیا آمده‌اند که از این تعداد ۷۱۰ نفر را پسران و ۷۴۰ نفر را دختران تشکیل می‌دهند.

به گزارش ایسنا، خداکرمی در جلسه شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی شهرستان رزن، با اشاره به فراوانی نام‌ها در ۹ ماهه سال در شهرستان رزن ادامه داد: در بین پسران امیرعلی و امیرحسین و در بین دختران فاطمه و زهرا بیشترین فراوانی را داشته است.

وی با بیان اینکه شهرستان رزن در ثبت وقایع حیاتی مقام نخست استان و مقام دوم غرب کشور را دارد، خاطرنشان کرد: در ۹ ماهه سالجاری ۶۵۳ مورد ازدواج و ۹۵ مورد طلاق در سطح شهرستان رزن به ثبت رسیده است.

خداکرمی با بیان اینکه ثبت ولادت در مهلت قانونی ۹۹ ممیز ۸۵ درصد و ثبت وفات در مهلت قانونی ۱۰۰ درصد انجام شده است، افزود: تعداد وفات ثبت شده در ۹ ماهه امسال ۴۶۴ مورد بوده که از این تعداد ۲۶۵ نفر مرد و ۱۹۹ نفر زن بوده است.

وی با اشاره به صدور کارت هوشمند ملی گفت: در ۹ ماهه سالجاری ۶ هزار و ۲۴۱ نفر برای دریافت کارت هوشمند ملی ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد برای ۴ هزار و ۸۰۵ نفر کارت هوشمند ملی صادر شده است.

فرماندار شهرستان رزن نیز با بیان اینکه بیش از ۹۷ درصد از ثبت نام کنندگان برای کارت هوشمند ملی در شهرستان رزن کارت ملی خود را دریافت کرده‌اند، گفت: ثبت احوال تنها تا پایان سال برای دریافت کارت ملی هوشمند جدید زمان تعیین کرده است

سیدرضا سلامتی یکی از عوامل مهم در تصمیم‌گیری‌های مهم را داشتن اطلاعات کافی برشمرد و اظهار کرد: داشتن اطلاعات دقیق می‌تواند در برنامه‌ریزی کلان کشور بسیار مهم باشد و اداره ثبت احوال مرجع مهم و حساس کشور در ارائه اطلاعات است.

فرماندار شهرستان رزن بیان کرد: میزان طلاق در شهرستان رزن نسبت به ازدواج در ۹ ماهه امسال نسبت به سال گذشته یک درصد کاهش را نشان می‌دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار